TULI võitis Turundustähe
Marketingi Instituudi Turundusraadio tunnustas Turundajate Liitu (TULI) silmapaistva tegevuse eest turundusvaldkonna edendajana Turundustähega.
Eile valisid BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuht Karin Luiga ning BB Finance Grupi turundusjuht Kristel Kongas Turundusraadios veebruarikuu parimat turunduskampaaniat. Saadet juhtis Marketingi Instituudi tegevjuht Anu-Mall Naarits.
Kuula raadiosaadet:
TOP 3 jõudsid Turundusraadio hinnangul:
“Kirglike päralt on maailm” (klient: Kalev, loovagentuur: Optimist)
Vähiennetuskampaania (klient: Sotsiaalministeerium, loovagentuur: La Ecwador)
Turundajate Liit (TULI) valdkonna edendaja ning turundus- ja reklaamiuudiste edastajana
Võitjaks valiti TULI, kelle puhul kiideti kvaliteetset sisu ja läbipaistvust, samuti hiljuti toimunud rebrändingut ETKAL-ist TULI-ks.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada.
Turundajate Liit on ka iga-aastase Eesti mainekaima loovusfestivali Kuldmuna korraldaja. Eile korraldas TULI esimest korda Kuldmuna konverentsi.
Turundajate Liitu juhib Signe Kõiv, uudistega toimetab Silja Oja ja kaasautorina Merilin Sarapuu kommunikatsioonibüroost Dalton.
Vaata ka: Turundustäht: veebruar 2019
Silja Oja, Turundajate Liit