Uudised
CASE STUDY | Ööhaldjate uus bränd sai inspiratsiooni ööelust, üksteise hoidmisest ja tähistaevast
Viimastel aastatel on ööelus üha enam olnud näha Ööhaldjaid. Nad on inimesed, kes on südameasjaks võtnud ööelu turvalisemaks muutmise. Optimist Creative’i tiim vastab, kuidas keerulist teemat nähtavale tuua ning kuidas sündis Ööhaldjate uus bränd.
Saku Õlletehas alustas eksporti Jaapanisse
Saku Õlletehas on läbi oma toodete ning brändide tuntud pea igale eestimaalasele. Kuna kodumaine turg ei ole juba mõnda aega olnud kasvutrendis, on Saku Õlletehas läbi aastate märkimisväärselt panustanud ekspordile. Pärast peamise ekspordituru Venemaa ära kukkumist on ettevõte jõudsalt fokusseerinud uutele turgudele ning tänavu on uute ekspordiriikidena lisandunud Malta, Rumeenia ning 125-miljonilise elanikkonnaga Jaapan.
SEB ja Tallinna Ülikool ühendasid jõud, et suurendada panga e-kanalite ligipääsetavust
Kui jutuks tuleb ligipääsetavus, siis meenuvad enamikule inimestest kaldteed, automaatselt avanevad uksed ja muud taolised abinõud, mis parandavad füüsilist ligipääsetavust. Samavõrd oluline on aga tagada ka elektrooniliste teenuste (näiteks pankade e-kanalite) ligipääsetavus, sest ligipääsetav pangandus on oluline kõigile inimestele, sealhulgas neile, kellel on ajutised või püsivad füüsilised, vaimsed, intellektuaalsed või meeleelundite kahjustused.
Prisma ja Maxima heitluse valguses: “Teravmeelsuste vahetamine läks nii hoogsaks, et mingil hetkel soovisin, et see päev läbi saaks.”
Kes võitis kaupmeeste meemikisma? Tead küll, selle, kus osalesid Maxima, Prisma, Rimi, Barbora, Grossi toidukaubad, Pakendikeskus, Coop, Lidl ja kümned veel. Mingi hetk kerkis uusi torkeid nagu seeni pärast vihmaladinat.
ARVAMUS | Karl Mattias Õige: haip andmete üle on suur, kuid praktikas leiavad andmed vähem kasutust
Andmepõhisus on juba aastaid seksikas, kuid samal ajal leidub vastakaid arvamusi, mida see päriselt tähendab, kirjutab tulemuskonkursilt TULImust kahe aastaga kolm auhinda võitnud Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Smartpost Itella võtab kasutusele uue nime
Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta esimeses pooles kasutusele uue kaubamärgi SmartPosti, loobudes senisest Itella nimest ning liikudes veelgi lähemale oma emafirmale Posti Grupile. Üleminek SmartPosti brändinimele toimub kõigis kolmes Balti riigis. Lisaks kaubamärgi muutusele toob ettevõte sellel sügisel turule ka esimesed välipakiautomaadid.
Mery-Ly Riis: kuidas saavutada TikTokis videoreklaamidega edu?
Paljude jaoks pole enam uudis, et TikToki tasulised reklaamid on jõudnud pärast pikka ootamist Baltikumi. Juba nii mõnigi bränd, näiteks Rimi Eesti, Tele2 Eesti, Tallink Eesti, CVKeskus.ee jne, on haaranud võimalusest kinni ja kasutavad reklaame. Millised reklaamid toovad TikTokis tulemust ning millised mitte? Kas kampaania kontseptsiooni adapteerimine TikTokki on mõistlik või tuleks läheneda teisiti? Sellest kirjutab VAASi sotsiaalmeedia sisujuht Mery-Ly Riis.
TULIUUS LIIGE | Impact Day peakorraldaja Merili Ginter: vanematele juhtidele tuleb selgeks teha, et raha ei ole ainus oluline asi
Noorematest ning vanematest, hirmust ja jätkusuutlikkusest räägib Impact Day peakorraldaja Merili Ginter. Mälu värskendamiseks – Impact Day võitis tänavusel Kuldmunal esimest korda välja jagatud jätkusuutlikkuse auhinna Maamuna.
Küberkurjategijate sihikul on ka loovagentuurid: “Kujuta ette, kui saaksid teada, et sadu inimesi on käinud salaja su elutoas?”
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.