
TASUTA VÕI TASUDA? Agentuurid tasustamata konkurssidest: “Kuidas saab tänapäevaste väärtustega inimene mõelda, et teised võiks talle tasuta tööd teha?”
Mitme euro väärtuses oleksid sina nõus tasuta tööd tegema? 10? 100? 1000? 10 000? 0? Eesti reklaamiagentuurid osalevad tihti konkurssidel, mille eest nad raha ei saa, kuigi TULI liikmete loodud hea tava kohaselt peaks konkursid tasustatud olema. Räägime erinevate osapooltega, miks olukord on selline nagu on.

ÜLEVAADE | Susann Kõomägi tutvustab Läti parimaid kampaaniaid: võiks arvata, et Läti loovusfestival on suurem kui Kuldmuna, aga ei ole
Mul oli au sel aastal pärast Kuldmuna ka naabrite juurde loovluurele minna. Nimelt kutsuti mind Läti Adwards’ile žüriisse ja esinema, kirjutab SEB noorte segmendi turundusjuht Susann Kõomägi.

Jolose agentuur kostitas Narva noori inspiratsioonilaenguga: maailm on täis ägedaid uksi neile, kes julgevad vaid koputada
Üritusturundusagentuur Jolose tiim korraldas 27. mail Narva Eesti Gümnaasiumi noortele inspiratsioonipäeva “Sinu nimega tulevik”, mis pakatas mõttelendudeks loodud töötubadest – alates loovusest kuni rahatarkuseni. Päev loodi üleeuroopalise üritusturundusagentuuride võrgustiku 27Names ühisaktsiooni “Community Day” raames.

INTERVJUU | Marelle Ellen: me tahame teha maailma kõige sisukama turunduskonverentsi
Marelle Ellen on pea viis aastat eest vedanud grit. turunduspodcasti, kus uuritakse Eesti idufirmade turundusjuhtidelt, kuidas nemad turundust teevad. Nüüd on ta jõud ühendanud endiste sTARTUp Day kolleegidega, et turule tuua kasvule ja kuluefektiivsele turundusele keskenduv turunduskonverents. “Meil on vaja õppida tegema turundust kuluefektiivselt, et saada samade ressurssidega paremaid tulemusi,” ütleb ta.

Kampaania „Petturil on mitu nägu“ kutsub inimesi üles erinevaid küberpettuste liike ära tundma
Täna algas Pangaliidu pettuste tõkestamise kampaania „Petturil on mitu nägu“, mille eesmärk on tõsta inimeste teadlikkust erinevatest küber- ja telefonipettuste skeemidest ning meelde tuletada, et igas olukorras, mis puudutab raha, tuleks rahulikult järele mõelda ja võtta aega kontrollimiseks, mitte tegutseda ülepeakaela.
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.