TULIUUS LIIGE | MBD juht Erki Heinsaar: AI on veidi nagu geenius, kel on raamatutarkus, aga kes ei oska poest vorsti osta
“Iga aasta mõtlen, et okei, nüüd vast läheb agentuurielu kergemaks, aga ei lähe,” sõnab Eesti suurima digimeedia agentuuri Mediabrands Digital (MBD) juht Erki Heinsaar. Räägime Turundajate Liidu värske liikmega muutuvast maailmast ja turundusest, Eesti meediamaastikust ja muust.
KIIRUSTA! Making Sense’i konverents toimub juba järgmisel nädalal, piletid hakkavad lõppema
Järgmise töönädala lõpus (13.-14. novembril) koguneb turundusrahvas Eesti Rahvusraamatukogus toimuvale Making Sense’i konverentsile. Kui soovid ka tulla, tasub kiirustada, sest pileteid pole enam palju alles.
PARIMAD TEADA! Selgusid tööd, mis hakkavad võistlema Tulimusta auhindade nimel
Neljandat korda toimuva Tulimusta parimad selguvad juba järgmisel neljapäeval – Making Sense’i konverentsi esimese päeva lõpus. Eile kogunes žürii, kes valis 63 töö seast välja parimad.
INTERVJUU | Koolitaja Aaron Hutchinson: peaaegu kõik agentuurid räägivad sarnast juttu ja kiidavad end liiga palju
Agentuurid peavad mõistma, et nad ei ole kangelased, vaid nõuandjad, ütleb Win Without Pitchingu programmi koolitaja Aaron Hutchinson. Mees saabub novembris Tallinnasse, et anda paaritunnine tasuta seminar ning kahepäevane tasuline koolitus.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Maarja-Liis Toomik: ettevõte peab 28 päeva aastas minuta hakkama saama
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.