Uudised

Statistika: 68% kohalikul turul digireklaamile kulutatud rahast voolab Eestist välja
Eesti reklaamiturul digireklaami suunatud kulutuste maht suurenes 2023. aastal 10,8 miljoni euro võrra. Sellest 32% kajastus mullu Eesti organisatsioonide müügitulus ning lõviosa ehk 68% liikus rahvusvahelistele tehnoloogiahiidudele, selgub värskest IAB Europe AdEx Benchmark digitaalse meedia reklaamikulutuste raportist.

TULIMUST | Grand Prix valem on lihtne: usaldus, koostöö ning julge mõtlemine
Tänavust TULImusta valitsesid Age Creative ja Work in Estonia, kelle koostöös valminud “Time Travel” näitas teistele koha kätte brändikontakti kategoorias ning võitis kõige ihaldatuma tiitli ehk Grand Prix!

TULIMUST | Kuidas väikese eelarvega seenenäitus viimase 37 aasta rekordi tegi
TULImusta konkursi vaieldamatult kõige õnnelikum võitja oli Eesti Loodusmuuseum. Asutuse direktor Heidi Jõks oli laval tulemusturunduse kategooria esikohta vastu võttes silmnähtavalt üllatunud. Veel mõni päev hiljemgi on ta triumfist elevil.

FINALISTID SELGUNUD! Just need tööd võistlevad TULImusta auhindade nimel
Järgmisel neljapäeval selguvad teist korda toimuva tulemuskonkursi TULImust võitjad. Seitsmeliikmeline žürii kogunes eile, 2. novembril, ning valis 54 töö seast need kõikse paremad.

INTERVJUU | Janika Ritson: edu toob mitte suur rahakott, vaid pühendunud meeskond ja loovad ideed
Mullu võidutses TULImustal projekt nimega “Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon”, mis oli parim tulemusturunduse kategoorias ning haaras endale ka Grand Prix. Töö teinud Agenda PR-i partner Janika Ritson jagab soovitusi, milline on hea TULImusta töö.

Tutvu TULImusta žüriiga: mida rohkem oskame optimeerida ja mõõta, seda loomingulisemalt peame lähenema, et tulemused ära tuua
Kes otsutavad, kas sinu töö saab TULImustalt auhinna või mitte? Tutvustame TULImusta tänavust žüriid ning laseme igal liikmel vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad. Töid saab esitada 25. oktoobrini ning võitjad selguvad 9. novembril.

Viis põletavat küsimust ja vastust TULImusta kohta
Võta oma kõige efektiivsemad tööd tagataskust välja – neid ootab tulemuskonkurss TULImust. Teist korda toimuvale mõõduvõtule saab projekte saata 25. oktoobrini. Võidupärjad asetatakse kaela 9. novembril. Konkursi algatajad, SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu ning EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild vastavad kõigile tähtsatele küsimustele.