EPICA 2019 filmikategooria Grand prix võitis Bertha Benz
Kolmapäeval, 20. novembril Amsterdamis toimunud auhinnagalal kuulutati välja reklaamikonkursi EPICA Awards 2019 võitjad. Kokku esitati rahvusvahelisele konkursile 3410 tööd 61 riigist, välja anti 7 Grand prix’d. Eestisse tuli hõbe.
EPICA 2019 Grand prix võitjad:
RESPONSIBILITY: “Changing The Game”, Microsoft, McCann NY:
DIGITAL: “No Need to Fly – Around the World in Germany”, Deutsche Bahn, Ogilvy Germany:
PR: “The Tampon Book”, The Female Company, Scholz & Friends Berlin:
ALTERNATIVE: “Parisian Rendezvous”, Le Drugstore Parisien, Wunderman Thompson Paris
Loe lähemalt: Wunderman Thompson Launches Parisian Rendez-Vous with a Hijacked Scooter Stunt
DESIGN: “ThisAbles”, Ikea, McCann Tel Aviv:
FILM: “Mercedes Benz – Bertha Benz”, Daimler AG:
PRINT: “Without the Whole Picture”, Pressbyrån/Expressen, Åkestam Holst
Loe lähemalt: Without the Whole Picture
Eesti loovagentuur Optimist Creative võitis EPICA Awardsil Kalevi klipiga filmikategoorias hõbeda, mis on ühtlasi kõrgeim tunnustus, mis sel aastal Baltikumi tuli:
DDB Latvia poolt Latvian Green Dot’ile tehtud kampaania “The Trash Talk” sai EPICA-l Branded Content – Native Advertising kategoorias pronksi:
Tutvu kõigi tänavuste võidutöödega: winners.epica-awards.com
Juba 33. korda toimuva Epica loovkonkursi teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides reklaamiagentuuride inimesed või vahel ka turundusjuhid, siis Epica ajakirjanikest koosnev žürii annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas. Eestit esindas tänavu EPICA žüriis Hando Sinisalu.
Silja Oja, TULI