07.01.2021

21. jaanuaril TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

Avalöögi TULI veebinaride (hüvasti, võõrkeelne sõna webinar) 2021. aasta sarjale annab Havas Grupp. Vastvalminud Meaningful Brands uuringu järgi ootab 67% Eesti tarbijatest, et brändid parandaksid nende elukvaliteeti ja heaolu. Samas vaid poole vähem ehk 32% möönab, et brändid teevad selleks kõvasti tööd. Kuidas täita see ootuse ja tõdemuse tühimik?

Paavo Pettai

Havas korraldab Meaningful Brands uuringut iga kahe aasta tagant. Baltimaades toimus see äsja viiendat korda. Veebinaril püüame uuringu tulemusi teiega koos mõtestada:

Havasi loovstrateeg Paavo Pettai jagab nippe, kuidas kombineerida andmed ja loovus nii, et tulemuseks oleks mõjus loovstrateegia, mis paneb tarbijad brändi kiinduma.

Gerdi Klaas

Havas Media strateeg Gerdi Klaas avab kaarte, kuidas liikuda lihtsast pindade vahendamisest tähendusrikka meediakogemuseni.

Mauri Sööt

Kuidas saavad brändid tähendusrikkaks ja mis on tarbijale brändide puhul tähtsaim? Kuidas erineme Lätist, Leedust või Soomest? Havasi uuringute juht Mauri Sööt võtab kokku 10 000 Baltimaa tarbija hinnangud, toetudes Havas Meaningful Brands uuringule.

Meaningful Brands on Havas grupi rahvusvaheliselt tunnustatud uuringupõhine strateegiatööriist, mis annab tuntud ettevõtete turundus- ja tippjuhtidele praktilisi nõuandeid brändide arendamiseks. Brändide oluliste tugevuste ning nõrkuste võrdlus loob aluse positsioneerimiseks ja strateegiliseks juhtimiseks. Meaningful Brands ei piirdu vaid toote/teenuse funktsionaalse kuvandi mõõtmisega, vaid selgitab, kuidas bränd mõjutab ka inimeste isiklikku ja kollektiivset heaolu.

Osalemine on tasuta ja mõeldud üksnes TULI liikmetele!

Aeg: 21. jaanuar 2021 kell 15:00-16:30
Kohtumispaik: Zoom

Registreeri siin: TULI veebinar: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

Kõik uudised