22.04.2024

GALERII | Leia end piltidelt! Kuldsed turundajad korraldasid T1 keskuses meeleoluka olengu

Kuldmuna 2024 tegi ajalugu! Konkursile saadeti rekordarvtöid ja kogu üritus oli välja müüdud. Vaata, kes pälvisid auhinnad ja leia end piltidelt!

Aasta üritusturundusagentuur Jolos. Foto: Harry Tiits

Tabasco kerkis neljandat aastat järjest aasta reklaamiagentuuriks. Veelgi pikem võiduseeria on käsil üritusturunduses: Jolos triumfeeris viiendat aastat jutti. Nagu mullugi, nimetati aasta kommunikatsiooniagentuuriks Hamburg ja Partnerid. Täiesti uus võitja oli aga aasta disainiagentuuri arvestuses, parimaks osutus Neway. Aasta kliendiks kuulutati Pakendikeskus.

Grand Prix võitis seekord Tabasco Pakendikeskusele tehtud tööga “This Is Not The End”, mis sai lisaks neli kuldset autasu.

Album täieneb jooksvalt!

Kuldmuna korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. 1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem TULI kätte läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Nüüdseks juba 24 korda toimunud Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.  

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt