TULI uus tegevjuht: Liis Tippel
Seoses Turundajate Liidu (TULI) senise juhi Maarit Mäeveeri emapuhkusele minemisega asub alates maikuust liitu juhtima 20 aastat turundusmaastikul toimetanud Liis Tippel.
„Mul on väga hea meel, et TULI-ga liitub just Liis Tippel. Olime kunagi Telias kolleegid ja olen ka peale seda tema tegemistega kursis olnud. Liis on kõrge energiatasemega inimene, kes teeb oma tööd südamega ja võitleb parima tulemuse eest. Olen kindel, et TULI on parimates kätes ja soovin talle palju edu,“ ütles Maarit Mäeveer, kel täitus äsja TULI juhina esimene tööaasta.
Liis Tippel on alates 2019. aastast tegutsenud vabakutselise turundaja ja konsultandina. Ta on endiselt tegev ka disainerina oma ettevõttes.
Seitse aastat orkestreeris Liis Elioni kauba- ja finantseerimisäri ning televisioonivaldkonna turundust. Aasta aega on ta tegutsenud Eesti brändi töörühmas. Liis on juhtinud GT Tarkvara ja Excellent Business Solutions reklaamtegevusi, turundanud Viking Motorsis erinevaid autobrände ning vedanud Mainor Grupi ettevõtete turundust.
„Mainori turundus- ja kommunikatsioonijuhina sain seada ühe potentsiaalse tuleviku linna arengusuundi, mis arhitekti lapselapsena oli eriliselt vinge kogemus,” ütles Liis.
„Turundusvaldkond pakkunud mulle pidevat pinget juba 20 aastat. Olen panustanud oma aega tarkvaraärisse aegadel, mil müüdi veel „karbitarkvara“, aga saanud käe valgeks ka suurettevõtete IT-partneri kuvandi ehitamisel. Brändide loomise ja arendamise maailma sukeldusin süvitsi 10 aastat tagasi, mil tegelesin Eestis armastatud telekomibrändide liitmisega,“ lisas ta.
2016. aastal lõi Liis valgustite- ja ruumidisaini ettevõtte PULO, mille alt ta turustab oma kätega treitud puidust valgusteid ning sisekujunduselemente. Liisi erioskus sisekujunduses on luua ruume, mis kannavad edasi vastava brändi olemust ja kogemust.
Vahetult enne TULIga liitumist lõi Liis kaasa ka Fotografiska Tallinn brändi kureerimisel.
„Olen magusalt ärevil, võttes vastu vastutusrikas roll TULI juhina ja seda just Maaritilt, kes on liitu minu hinnangul väga tarmukalt juhtinud.”
Ülevaade TULI viimase aasta tegevustest:
Aastaga on tulnud juurde juurde 32 liiget, tänaseks on meid liidus kokku 76. Liikmed on aktiivselt liitunud töögruppidega, osalenud hommikuseminaridel ja üritustel.
Toimunud on TULI esimene välisreis Kopenhaagenisse ja startinud on TULI liikmete õhtune networking õhtu Alibi.
Kuldmuna sai eriolukorras tehtud veebisaatena, mida vaatas rekordiliselt suur arv inimesi, kokku ligi 4000.
Sel nädalal tuleb TULI välja uue veebilehe ja väikese brändiuuendusega. TULI uudiste leviku ja lugejate arvu kasv on olnud üks põhjustest, miks uut uudistesaiti vajasime.
Oleme alustanud koostööd Soome liiduga Marketing Finland ning liitunud ülemaailmse turundajate liiduga WFA (World Federation of Advertisers).
Eriolukorra ajal oleme aktiivselt suhelnud avaliku sektoriga ning algatanud heategevusliku turundusabi programmi, kus liikmed ja mitte-liikmed pakkusid avalikule sektorile kiiret abi, et koroonakriisis kommunikatsiooni juhtida. Vabatahtlikult oli valmis oma energiat ja oskusi panustama 63 ettevõtet, sündis 20 koostööprojekti, sh ka tasustatud projekte.
„Minu jaoks isiklikult on aga aasta kõige suurem üllataja olnud TULI juhatus, kes panustab tasuta iganädalaselt oma aega MTÜ töösse. Peab ikka eriala fänn olema, et võitlus valdkonna eest iganädalaselt ette võtta,“ ütles Maarit Mäeveer.
TULI juhatusse kuuluvad:
- Katre Uibomäe, Stockmann
- Ivo Kallasmaa, Dalton
- Helen Roonet, Imagine\TBWA
- Taivi Koitla, Leadoo
- Magnus Lužkov, Optimist
- Patrik Kupenko, MIXD
- Martin Rauam, Jolos
TULI tegevtiim:
- Liis Tippel, tegevjuht
- Silja Oja, peatoimetaja
- Anniken Haldna, projektijuht
Turundajate Liit (TULI) ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Liitu kuulub praegu 76 ettevõtet.
TULI uue juhi Liis Tippeliga saab ühendust e-posti aadressil või telefoni
(+372 ) 5621 2777 teel.
Silja Oja, TULI