Taani moebränd Bianco esitleb: armastuslugu liftis
Naljakas, kurb ja liigutav lugu, mida vaatad
põnevusega kõik need 5 minutit, kuigi dialoogi justkui ei toimu ja tegevus leiab aset
ühes ja samas kohas – liftis. Väga hea näide loo jutustamise oskusest
turunduses.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/maxresdefault.jpg 1280w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/maxresdefault-300x169.jpg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/maxresdefault-1024x576.jpg 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/maxresdefault-768x432.jpg 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/maxresdefault-373x210.jpg 373w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/maxresdefault-747x420.jpg 747w)
Bianco uue kampaania „Step out of your head“
(tõlk. „Astu oma peast välja“) raames ilmunud klipp „The Lift“ julgustab
inimesi ületama oma ebakindlust ja võõraga vestlust alustama.
Klient: Bianco
Agentuur: &Co
Produktsioon: New Land
Režissöör: Daniel Kragh-Jacobsen
Kui soovid teada, kuidas oma ettevõtte lugu jutustada ja seda turunduslikel eesmärkidel kasutada, tule 5. – 6. juunil Turundajate Liidu integreeritud loo jutustamise meistriklassi ja töötuppa, mille viivad läbi kaks AdventureLABi eksperti Taanist, kes praktiseerivad koolitusel õpetatavat igapäevaselt.
Silja Oja, Turundajate Liit