24.04.2019

Taani moebränd Bianco esitleb: armastuslugu liftis

Naljakas, kurb ja liigutav lugu, mida vaatad
põnevusega kõik need 5 minutit, kuigi dialoogi justkui ei toimu ja tegevus leiab aset
ühes ja samas kohas – liftis. Väga hea näide loo jutustamise oskusest
turunduses.

Bianco uue kampaania „Step out of your head“
(tõlk. „Astu oma peast välja“) raames ilmunud klipp „The Lift“ julgustab
inimesi ületama oma ebakindlust ja võõraga vestlust alustama.

Klient: Bianco
Agentuur: &Co
Produktsioon: New Land
Režissöör: Daniel Kragh-Jacobsen

Kui soovid teada, kuidas oma ettevõtte lugu jutustada ja seda turunduslikel eesmärkidel kasutada, tule 5. – 6. juunil Turundajate Liidu integreeritud loo jutustamise meistriklassi ja töötuppa, mille viivad läbi kaks AdventureLABi eksperti Taanist, kes praktiseerivad koolitusel õpetatavat igapäevaselt.

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt