Nexd’i reklaamitehnoloogia on nüüd integreeritud mediasmarti reklaamiplatvormile
mediasmart, programmaatilise reklaami platvorm, on integreerinud Nexdi kergekaalulise reklaamitehnoloogia mediasmarti Creative Studiosse, võimaldades reklaamijatel luua ja hallata interaktiivseid reklaame sujuvalt platvormilt lahkumata.

mediasmarti kliendid saavad nüüd kasutada laiendatud valikut Nexdi platvormilt, lihtsustades mobiili- ja CTV-reklaamide loomist ilma koodi kirjutamise või lisa disainitööriistadeta. See uuendus muudab programmaatiliste reklaamide loomise kiiremaks ja tõhusamaks.
“See integratsioon eemaldab kitsaskohad, võimaldades reklaamijatel luua, testida ja käivitada mõjusaid reklaame kiiremini kui kunagi varem – otse meie platvormil. See on märkimisväärne edasiminek programmaatilise reklaami tõhususes,” ütles Swaminathan Iyer, mediasmarti partnerluste ja toodete direktor. Partnerlus on osa suuremast platvormi uuendusest, millega mediasmart muudab programmilist reklaamimist veelgi paremaks; luues tasakaalu loovuse, kiiruse ja tõhususe vahel. . Kasutades Nexdi kergekaalulist reklaamitehnoloogiat mediasmarti platvormil, saavad reklaamijad:
- Luua reklaame vaid mõne minutiga – Nexdi drag-and-drop funktsioon Creative Studios muudab protsessi lihtsaks, koodi kirjutamist vajamata.
- Kaasata inimesi interaktiivsete reklaamiformaatide abil – valida saab mitmesuguste mobiilireklaami formaatide vahel, sealhulgas video, interaktiivne meedia ja CTV.
- Muuta reklaamid kiiremaks, tulemuslikumaks ja paremini nähtavaks.
Lisaks integratsioonile, on mediasmart uuendanud märkimisväärselt ka kasutajaliidest , muutes töövoo lihtsamaks, mugavamaks ja võimekamaks. Reklaamijad saavad luua pilkupüüdvaid interaktiivseid reklaame mitmesugustes meediakanalites.
“Reklaamijad nõuavad kiirust, tõhusust ja paremini toimivaid reklaame ning just seda me selle partnerluse kaudu pakume,” ütles Ott Heidmets, Nexdi tegevjuht. “mediasmarti fookus innovatsioonile teeb neist ideaalse partneri. Selle uuendusega saavad nende kliendid automaatselt osa Nexdi viimastest uuendustest — parandades tulemuslikkust kiirust ega tõhusust ohverdamata.”
Nexdi ja mediasmarti partnerlus keskendub ka jätkusuutlikkusele, sest digitaalne reklaam tekitab aastas üle 7 miljoni tonni CO₂ heitmeid. Kasutades kergekaalulisi reklaamiformaate, vähendavad ettevõtted digitaalsete reklaamide keskkonnamõju ja parandavad samal ajal reklaamide tulemuslikkust.
Mis edasi?
Creative Studio on nüüd mediasmarti platvormil kättesaadav kõigile reklaamijatele ja agentuuridele, kes soovivad täiustada oma mobiili- ja CTV-reklaamistrateegiaid. mediasmart ja Nexd jätkavad koostööd, et lisada platvormile uusi interaktiivseid funktsioone, tehisintellektil põhinevaid loovsoovitusi ning põhjalikumat automatiseerimist.
mediasmart (Affle’i gruppi kuuluv ettevõte ) on programmaatilise reklaami platvorm, mida kasutavad juhtivad reklaamijad, agentuurid ja meediaettevõtted kogu maailmas. mediasmart annab turundajatele võimaluse ühendada tarbija teekond seadmetes – mobiilis, CTVs ja DOOHis, et edastada ühtset ja mõjusat kommunikatsiooni, kasutades nii online- kui ka offline-käitumissignaale oma sõnumi paremaks sihtimiseks ja isikupärastamiseks.
Nexd on interaktiivse reklaamitehnoloogia platvorm, mis on loonud tööriista tõhusa ja jätkusuutlikku reklaammaterjali loomiseks. Nexd võimaldab brändidel ja agentuuridel luua interaktiivseid ja visuaalselt kaasahaaravaid reklaame, mis laevad kiiremini ja kasutavad oluliselt vähem andmemahtu – vähendades heitkoguseid kuni 50%.
Nexdi platvormi usaldavad rahvusvahelised reklaamijad, sest see lihtsustab reklaamide loomist, maksimeerib reklaamimõju ja pakub sujuvat kasutajakogemust nii mobiilis, CTV-s kui ka lauaarvutites. Rohkem infot leiad aadressil nexd.com.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI