Läheb tihedaks rebimiseks! Vaata, mitu tööd esitati TULImustale
Esmaspäeva südaööl läks lukku esmakordselt toimuva tulemuskonkursi TULImust tööde esitamine. Juba varsti hakkab projekte uurima ja puurima žürii.
TULImustal jagatakse auhindu neljas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus. Samuti valitakse välja kõige võimsam töö ehk Grand Prix. Väärt auhindade nimel astub võistlustulle 67 tööd! Kõige rohkem projekte esitati tulemusturunduse kategooriasse.
TULI tegevjuht Anniken Haldna tõdeb rõõmuga, et konkursile saadeti palju eriilmelisi töid.
“Tulemuslikkuse tunnustamise eesmärgil loodud konkursi eestvedajaks olid TULI liikmed, kuid konkursitööde järgi on märgata palju mitmekülgsust ning põnevaid töid,” kommenteerib ta. “Konkursitööde seas ei ole esindatud üksnes suured ja tuntud kampaaniad, vaid oma valdkonnas häid tulemusi näidanud väiksemad projektid. See tõestab igakülgselt, et tulemuste saavutamiseks pole alati vaja suuri eelarveid.
Populaarseimaks kategooriaks osutus tulemusturundus, kus hinnatakse projekte, mille käigus on saavutatud äri seisukohalt märkimisväärne kasv müüginumbrites, külastajate arvus, turuosas, täiendavas tulus jne. Oluline on, et saavutuse taga on täpne fokusseeritus teguritele, mis toovad tulemuse kas kõige kiiremini või kõige efektiivsemalt.”
Žürii alustab oma tööga peagi, esialgu hinnatakse etteantud hindamiskriteeriumite järgi individuaalselt ning seejärel kogunetakse ajusid ragistama ühise laua taha, et tööde koorekiht välja noppida. Finalistid selguvad 1. novembril, auhindamine toimub 3. novembril Making Sense’i konverentsi raames.
3. novembril kell 16.15 algaval auhinnatseremoonial osalemiseks ei pea eelnevalt Making Sense’i konverentsi külastama, kuid soovitame seda soojalt, sest esinejad ja teemad on tipptasemel ning katavad andmepõhise ja loova turunduse erinevaid külgi.
Autor: Siim Kera, TULI