Esimesed esinejad teada! Veebruaris toimuv Making Sense: Riski Piiril konverents keskendub valdkondadele, mida saadavad reklaamipiirangud
Mõne valdkonna turundamisel ei ole pea ühtegi kitsendavat reeglit, teisel on neid nii palju, et vahel on raske mõista, mis üldse lubatud on.
15. veebruaril kell 11.30-16.00 toimuv Making Sense: Riski Piiril konverents toob kokku need teised, piiratud reklaamitegevusega ettevõtted. Ärid, mis tegutsevad legaalsetes ja inimeste jaoks olulistes valdkondades, mis on ühiskonnas igapäevased ja iidsed nähtused ning suured maksumaksjad. Nende äri riskantsus ei tule ärimudelist, vaid sellest, et ühiskond ei suuda nende kohta alati ühtset pikaajalist seisukohta kujundada. See, mis alles eile oli loomulik, võib homme olla ühiskonna poolt tühistatud. See ongi risk.
Poolepäevasel Making Sense: Riski Piiril konverentsil räägime, kuidas erinevad riskipiiril toimetavad ettevõtted end turundavad, kuidas endast olenematuid riske käsitlevad – ning mis kõige tähtsam –, kuidas ühiskonda harivad ja ennast pidevalt innoveerivad.
Laval on esinejad erinevatest Eesti ja Euroopa organisatsioonidest ja ettevõtetest, kes teevad ülevaate valdkondade spetsiifilistest väljakutsetest nende koduriikides ning jagavad mõtteid, kas ja kuidas oleks mõistlik teatud valdkondade turundusse suhtuda ja seda reguleerida.
TULI liikmele maksab pilet 50 eurot + km, mitteliikmele 60 eurot + km.
Esimesed esinejad:
- Heidi Reinson, käitumisteadlane
Heidi Reinson on majanduskäitumise õppejõud Tartu Ülikoolis ja SSE Riias. Heidi taust majandusteaduses ja psühholoogias ning tema tööalane kogemus turunduspraktikuna annavad talle unikaalse vaate tarbijakäitumise analüüsimisel. Karjääri algusaastatel Coca-Cola GDA märgistuse projektijuhina puutus ta turu eneseregulatsiooniga lähedalt kokku.
11 aastat Kantar Emoris andis väärtusliku sissevaate ka teiste valdkondade köögipoolele. Täna teeb Heidi koostööd peamiselt avaliku sektoriga, olles Riigikantselei Innotiimis käitumisteadlase rollis. Oma doktoritöös uurib ta pensionireformi mõju ning juhib selleteemalisi uuringuprojekte erinevate sekkumiste testimiseks.
Teema: Elu riski piiril või piiritult riskides? Indiviidi ja ettevõtja vaade
- Patrik Hildingsson, Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident
Swedish Match on rahvusvaheline Rootsi tubakafirma, mille peakontor asub Stockholmis. Muuhulgas toodetakse huule-, närimis- ja nuusktubakat, nikotiinipatju, sigareid, tikke ja tulemasinaid. 1915. aastal alguse saanud ettevõte tegutseb Rootsis, Taanis, Ameerika Ühendriikides, Dominikaani Vabariigis, Brasiilias, Hollandis ja Filipiinidel.
Teema selgumisel.
- Shahriar Coupal, ASA (Suurbritannia reklaamistandardite sihtasutus) reklaamipoliitika ja -tavade juht
Shahriar Coupal vastutab organisatsiooni regulatiivse poliitika, avaldamiseelse nõustamise ja nõuetele vastavuse eest. Tema jälgida on, et asutuse komiteed töötaksid sujuvalt. See hõlmab endas ka Suurbritannia reklaamikoodeksi ja -juhiste ajakohastamist. Samuti on ta osa ASA juhtivtiimist.
Teema: Eneseregulatsiooni raskuste ületamine
Oma ettekandes räägib Coupal ASA mudelist ja põhimõtetest: sellest, mis täpsemalt Suurbritannia kontekstis töötab ja mis mitte. Ta võtab luubi alla, kuidas ASA reguleerib tundlikke valdkondi nagu alkohol, tubakas, finants jne ning räägib, kuidas ASA on erinevatest komistuskividest ning raskustest jagu saanud.
Rohkem esinejaid ning täpsem ajakava selgub lähipäevil.