Vaata, millised olid Kuldmunal need kõige rohelisemad munad
Jätkusuutlikkus on viimaste aastate üks mõjusamaid trende. Ka Kuldmunal ei saanud selleta – mitmed agentuurid tõid jätkusuutlikkuse olulisuse mängu ka oma turundustegevustes. Vaatame, millised tööd olid need kõige rohelisemad!
KULD! PR-KAMPAANIA / 6.2. Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
- Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise kommunikatsioon
Projekti peamine eesmärk oli viia Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine (IPO) läbi omaniku ehk Eesti riigi jaoks edukalt, et investeeringu toel kasvatada Eestis ja Läänemere piirkonnas taastuvenergia tootmismahtu. Kõrvaleesmärk oli läbi IPO suurendada Enefit Greeni kaubamärgi tuntust ning sihtrühmade soosivat suhtumist, mis on kriitiliselt vajalik taastuvenergia projektide õnnestumiseks.
Kommunikatsioonitegevustega integreeritud turunduskampaania katussõnumiks valis Agenda PR ‘’Pane tuul ja päike enda kasuks tööle’’.
PRONKS! ÜRITUSTURUNDUS / 14.4. Promotsioon
EKSPORDI MUNA! PR-KAMPAANIA / 6.3. Sündmuse/ürituse kommunikatsioon
MÕJUMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 11. Keskkonnadisain
- Lets Stop the Plastic Pollution
2022. aasta märtsis toimus Nairobis ÜRO keskkonnassamblee 193 liikmesriigile.
Miltton Events viis ellu hübriidürituse täisproduktsiooni koos strateegilise ürituse sõnumite kommunikatsiooni ja loovlahendusega. Ürituse keskne sõnum oli plastireostuse vähendamine, mida visualiseeris Benjamin Von Wongi plastpudelitest hiidinstallatsioon #TurnOffThePlastic.
HÕBE! PR-KAMPAANIA / 6.1. Sotsiaal/vastutustundlik kommunikatsioon
- Anna uuele ringile
Uuskasutuskeskus vajas uut kurssi, mis tõstaks brändi tuntust ja parandaks ühiskondliku hoiakut taaskasutamisest. Agentuur La Ecwador töötas välja uue slogani ning ühendas väed tuntud isikutega, kellest said vabatahtlikult kampaania saadikud. Uuskasutuskeskus saavutas laialdasema tuntuse, tõusis kvaliteetsete annetuste hulk ja tekkis uus trend rändkasutuskastide näol ettevõtetes.
- PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.3. Raadioreklaam
- Hübriidistereo
- TAEVAS Ogilvy kasutas ära klassikalist stereoefekti ja tegi raadioreklaami, mida autoraadiost kuulates tekib mõte Toyota põneva hübriidinduse ja sellega kaasneva säästlikkuse kohta lisa uurida.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI