Coop Eestiga liitub pika ajakirjandus- ja jaekaubanduskogemusega kommunikatsioonijuht
Tänasest, 11. märtsist, alustab Coop Eesti Keskühistu kommunikatsioonijuhi rollis pika ajakirjandus- ja kommunikatsioonivaldkonna kogemusega Siiri Liiva. Seni ametis olnud Maarja Karin liigub edasi kaitsevaldkonda.

Coopi kaupluste kommunikatsioonijuhina tööle asuv Siiri Liiva on töötanud üle kümne aasta majandusajakirjanikuna Eesti suurimates meediamajades. Ajavahemikus 2021-2022 juhtis ta Maxima Eesti avalikke suhteid. „Sel perioodil sisenes turule uus toidupoodide kett ning algas täiemahuline sõda Ukrainas. Need olid olulised muutused, mis mõjutasid ka Eesti inimeste kindlustunnet ja tarbimisharjumusi,“ meenutas ta.
Liiva sõnul on kommunikatsioonis suurte muutuste aeg alati väljakutsete rohke. Jaekaubanduse kõrval on see iseloomustanud viimaseid aastaid ka Eesti majanduses tervikuna. Samal ajal tunneb ta, et pikaajaline kogemus majandusajakirjanikuna aitab tal orienteeruda hästi erinevates ärivaldkondades, reageerida kiiresti ootamatutes olukordades ning leida ettevõttest üles kõige uudisväärtuslikumad valdkonnad, mis aitavad kaasa Coopi loo rääkimisele.
„Soovime olla jaekaubanduses usaldusväärne ekspert, kelle poole pöördutakse, kui vajatakse praktilisi teadmisi ja selgitusi. See tähendab, et Coop on meedias aktiivne, toob esile erinevaid kõneisikuid ning suhtleb avatult ja ausalt,“ kirjeldas Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Liisi Vaik värske kommunikatsioonijuhi ülesandeid. Tema sõnul liitub Siiri Liiva näol Coopi meeskonnaga praktilise valdkonnakogemusega võimekas partner.
Seni Coopis kommunikatsiooni vedanud Maarja Karin liigub edasi kaitsevaldkonda. „Kuigi Coop on suure ja pika ajalooga ettevõte, on siin alati kohti, mida uuendada või eest vedada. Coopis oldud kolme aasta jooksul sain tegeleda olemuselt lõputu tööandja kommunikatsiooni valdkonnaga ning koostöös edukalt õnnestunud projektide üle olen uhke küll,“ tõdes Karin. Ta usub, et praegu ongi hea aeg, kus teatepulk uuele inimesele üle anda.
Coop on Eesti suurim jaekaubanduskett, mis koosneb 18 kohalikust tarbijaühistust. Ettevõttel on 320 kauplust üle Eesti, mis moodustab ligi poole kõigist Eesti toidukauplustest. 2023. aastal oli ettevõtte kaupluste käive 863 miljonit eurot ning turuosa 23,5 protsenti. Coop Eestil on üks suurima liikmete arvuga püsikliendiprogramm. 2024. aasta lõpus oli Coopi kehtivaid kliendikaarte Säästukaart ja Säästukaart Pluss kasutuses suurusjärgus 700 000.
Toimetas: Siim Kera, TULI