Täna algas kaasautoritena kõiki eestimaalasi kaasav siseturismi kampaania

Üleriiklikku turismiturundust juhtiv Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas täna ulatuslikku siseturismi kampaaniat „Armasta Eestit!“, mille eesmärk on inspireerida inimesi avastama enda jaoks uusi kohti ja koguma erilisi hetki, kaasates kõiki Eesti inimesi kampaania kaasloojatena.

„Praegu, kui reisipiirangud alles ettevaatlikult leevenevad koos lisatingimustega ja usaldus reisimise vastu on alles taastumas, on oluline roll oma koduriigis reisimisel. Siseturism aitab toetada kohalikku ettevõtlust ja hoida elus muidu välisturistidest niivõrd sõltuvat sektorit. Iga kodumaise külastaja panus on praegu suurem kui kunagi varem, et meil oleks ka järgmistel hooaegadel ettevõtteid, keda külastada,“ kommenteeris turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik.

„Hoole ja armastusega valminud kampaania põhiidee on lasta Eestil end üllatada ning ikka ja jälle endasse armuma panna. Kampaania kujuneb lõplikult välja koos kõigi Eesti inimestega, erinevate Eesti sihtkohtade, turismiorganisatsioonide ja ettevõtetega, kes saavad sõnumi omalt poolt levima panna läbi kampaanialehe pildigeneraatori või siis jagades kampaania teemaviidetega oma Eestisse armumise hetki,“ avas kampaania olemust EASi turismiarenduskeskuse turismiturunduse valdkonnajuht Heili Klandorf-Järvsoo.

Kampaania tunnuslauluks on Trad.Attacki! „Armasta mind“ ning teemaviideteks #eestissearmunud #puhkaeestis. Igaüks on oodatud neid teemaviiteid kasutama ja sisu tootma ning parimad teemaviidetega postitused, nii fotod kui ka videod, jõuavad ka turismiarenduskeskuse arvukate jälgijatega sotsiaalmeediakanalitesse.

Lisaks on kampaanialehel iga maakonna oma leht, kust reisihuviline suunatakse vastava paiga pakkumisteni. „Eesti turismil on olnud erakordselt raske aeg ja seda olulisem on tuua välja kogu paremik, mis eri piirkondades on pakkuda. Meenutades, kui agaralt tormasid inimesed karantiiniajal Eesti looduslikult kaunitesse kohtadesse, tõestab hästi, kuivõrd on inimestel vaja lisaks virtuaalsele elule ka vahetuid elamusi ja kogemusi,“ ütles Klandorf-Järvsoo.

Kampaania kontseptsioon ja loovlahendus valmis reklaamiagentuuri Age Creative ja turismiarenduskeskuse kampaaniate juhi Shardee Rebase koostöös.

Kampaania kanaliteks on televisioon, internet, print- ja raadioreklaam ning välimeedia ning see toimub nii eesti kui ka vene keeles. Kampaania kestab 27. juulini. Äsja saabunud reisileevendusi silmas pidades vaatab turismiarenduskeskus järgmiste projektidega lähiriikide poole. Peatselt on kavas kampaaniad ka Läti ja Soome turul.

Vaata kampaania videot:

Kampaanialeht: www.puhkaeestis.ee/et/eestissearmunud

Loe ka, kuidas osaleda siseturismi kampaanias #eestissearmunud.

Kampaaniat rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondist.

EAS ja Age Creative on on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 77 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised