25.09.2024

Smartpost Itella võtab kasutusele uue nime

Smartpost Itella, mis kuulub Soome Posti gruppi, võtab 2025. aasta esimeses pooles kasutusele uue kaubamärgi SmartPosti, loobudes senisest Itella nimest ning liikudes veelgi lähemale oma emafirmale Posti Grupile. Üleminek SmartPosti brändinimele toimub kõigis kolmes Balti riigis. Lisaks kaubamärgi muutusele toob ettevõte sellel sügisel turule ka esimesed välipakiautomaadid. 

Annika Parm. Foto: Erakogu

Posti on üks juhtivaid logistikaettevõtteid Soomes, Rootsis ja Baltikumis, mis pakub lisaks pakiautomaatide teenusele maanteetransporti, laologistika täisteenust, kuller- ja ekspressveoteenust. Ettevõte annab riikides, kus tegutsetakse, tööd ligikaudu 17 000 inimesele.

Annika Parm, Smartpost Itella Baltikumi ülene turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht, rõhutas brändimuudatuse olulisust kliendikogemuse ja innovatsiooni edendamisel. “See on suurepärane võimalus juhtida brändimuutust, mis seab täielikult esikohale kliendi mugavuse ja tehnoloogilise arengu. Ühtse SmartPosti kaubamärgi kasutuselevõtt kogu Baltikumis aitab meil pakkuda klientidele sujuvat ja ühtset kogemust, olgu nad Eestis, Lätis või Leedus.”

Parmu sõnul aitab üleminek ühtsele Posti kaubamärgile tugevdada ettevõtte kuvandit kui paindliku ja usaldusväärse logistikapartnerina. “Posti strateegiline kasvufookus on Rootsi ja Baltikumi turgudel ning ühtne kaubamärk toetab meie ambitsioone neil turgudel järgnevatel aastatel.”

Brändimuudatus viiakse ellu 2025. aasta alguses. Sel suvel Rae vallas alanud Smartpost Itella uue sorteerimiskeskuse ehitusega jõutakse samuti lõpule 2025. aasta alguses. Uus sorteerimiskeskus, mille investeeringu suurus on ligikaudu 14 miljonit eurot, saab olema kõige suurem Posti sorteerimiskeskus Baltikumis. 

„Uue sorteerimiskeskuse valmimine toimub sümboolselt samal ajal, kui läheme üle SmartPosti kaubamärgile. Meie eesmärk on säilitada turu kvaliteediliidri positsioon ja reageerida kiiresti e-kaubanduse kasvust tingitud muutustele,” lisas Parm.

Kliendi mugavuse suurendamiseks alustab ettevõte selle sügise jooksul ka uute välipakiautomaatide paigaldamist, mis võimaldavad temperatuuri suhtes mitte tundlikke pakke tellida ja kätte saada ööpäevaringselt.

“Turundjale on see erakordne võimalus osaleda nii suures brändimuudatuses. Sellise mastaabiga brändiülemineku elluviimisele, mis hõlmab kõiki kolme Balti riiki ja tugevdab nii kohaliku kui ka rahvusvahelise ettevõtte kuvandit, eelnes väga põhjalik strateegiline planeerimine. Kogu muutus mitte ainult ei tõsta ettevõtte konkurentsivõimet ja nähtavust, vaid seab uued standardid kliendikogemuse innovatsioonis ja loob pikaajalise mõju kogu turule,” ütles Annika Parm. 

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt