24.11.2020

Reformierakond vahetas oma pikaajalise loovpartneri Kontuuri Newtoni vastu välja

Kontuur Leo Burnett loobus Reformierakonnale reklaamikampaaniate tegemisest ja andis umbes 20 aastat kliendiks olnud erakonna üle samas Creative Unioni kontsernis tegutsevale loovagentuurile Newton, kirjutab ERR.

Reformierakonna varasem kampaania. Allikas: Reformierakonna Facebooki leht

Reformierakonna peasekretäri Erkki Keldo sõnul ei olnud muudatuse taga viimane ühine kampaania “Sinus on oravat”, millega õnnestus parteil kokkuvõtvalt liikmeskonda kahe võrra kasvatada. Villmanni lahkumine oli kavas juba varem – suve lõpust, ütles Keldo.

“Ta ütles, et on teinud nii palju kampaaniaid, et ta on hakanud ennast juba kordama ja ta loovjuhina ei soovi enam järgmist kampaaniat teha. Kuna kohalike valimisteni on piisavalt aega, siis on mõistlik aeg see vahetus teha,” märkis Keldo.

Villmanni rolli võtab üle samuti Creative Unionisse kuuluv reklaamiagentuur Newton, mida juhib Tiina Marandi.

Villmann ise ütles, et kuigi vastastikune suhe on olnud edukas, on aeg tal edasi liikuda. “20 aastat on paras aeg. Alla selle on imelik ja üle ka nagu on juba natuke veider. Just paras hetk teha mingeid muid asju suurema intensiivsusega,” ütles Villmann.

Loe pikemalt ERR-ist: Reformierakond vahetas oma pikaajalist reklaamipartnerit

Kontuur Leo Burnett, Newton ja ERR ja Turundajate Liidu (TULI) liikmed.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt