Mai-Liis Sipria ja Laura Korjus liitusid Optimist Publicuga
Optimist Public tugevdas oma PR meeskonda kahe kogenud valdkonna eksperdiga. Agentuuriga liitusid Mai-Liis Sipria, kes töötas varem Kaubamaja AS-i turundus- ja kommunikatsioonijuhina, ja Laura Korjus, kes liitus agentuuriga AS-i Tallinna Vesi kommunikatsioonijuhi kohalt.
Optimist Publicu partner Mari-Liis Ahven sõnas, et nii Mai-Liis Sipria kui ka Laura Korjus on pikalt töötanud börsiettevõtetes, vedades B2C ja teenus-valdkondade kommunikatsiooni.
„Tugevate PR-ekspertide liitumisel tugevnes meie tiimis veelgi suurettevõtete konsulteerimiskompetents. Nende varasemad kogemused, valdkondlikud huvid ja tööelu eesmärgid sobitusid Optimist Publicuga kokku. Lisaväärtus on muidugi positiivne meelsus ning ambitsioon koos meie tiimiga kasvada,“ nentis Ahven. Ta lisas, et kaubandus- ja infrastruktuuri-valdkonna kogemused on agentuuritöös boonuseks, mis võimaldavad toetada mitmete Eesti ja rahvusvaheliste klientide uusi edulugusid.
Mai-Liis Sipria töötas enne Optimist Publicuga liitumist Kaubamaja turundusosakonnas. „Neli aastat Kaubamaja turundusosakonnas olid väga põnevad. Eestis ilmselt ei ole palju neid turundusmeeskondi, mis loovad aastas pea 75 kampaaniat, annavad välja suurima tiraažiga elustiiliajakirja nagu seda on „Hooaeg“ ning korraldavad ise väga oodatud hooajalisi moesündmuseid. See ongi nagu väike agentuur,“ tõdes Mai-Liis Sipria.
Ta lisas, et Kaubamajas töötatud aastate jooksul sai ta kindlust, et just PR-valdkond on see, mis tema südame põksuma paneb ning seeläbi tekkis üha suurem soov veelgi mitmekesisemat kogemust saada ning seda on eriti hoogne teha Eesti TOP PR agentuuris.
„Usun, et minu pikaajaline kogemus erinevates ettevõtetes annab mulle agentuuris töötamiseks hea ettevalmistuse, kuna oskan ennast panna nö klientide kingadesse, tajudes nende vajadusi, ent olles samas partnerina ka kõrvaltvaataja rollis, kes näeb ka neid kitsaskohti, mis igapäevaselt asjas sees olles võivad märkamatuks jääda,“ rääkis Sipria. Ta nentis, et juba esimesed paar kuud agentuuris on toonud kuhjaga ägedaid kogemusi ja väljakutseid, mis varasemast in-house kommunikatsioonitööst põnevalt erinevad. „Töötada koos oma ala vaieldamatute professionaalidega on kindlasti parim jätk minu PR karjäärile!“
Laura Korjus liitus kommunikatsiooniagentuuriga Optimist Public infrastruktuuri ettevõttest Tallinna Vesi. „Agentuuritöö puhul võlus mind eelkõige võimalus töötada koos väga erinevates sektoris tegutsevate ettevõtetega. Töötamine Tallinna Vees, ühes Eesti suurimas ja olulisimas infrastruktuuri ettevõttes, ladus edasisele karjäärile korraliku vundamendi, mille loomuliku jätkuna nägin võimalust omandada veelgi mitmekesisemaid kogemusi töötades Optimist Publicus,“ kirjeldas Korjus.
Korjus töötas Tallinna Vees kokku viis aastat, mille jooksul jõudis praktikandi positsioonilt börsiettevõtte kommunikatsioonijuhiks. „Selline märkimisväärne areng ühes ettevõttes, võrdlemisi lühikese aja jooksul on andnud kindlust, et teen enda jaoks õiget asja ja teen seda hästi,“ selgitas Korjus. Ta lisas, et agentuuri suundumine on näidanud PR-valdkonna mitmekülgsust ja kirevust ning tahke, mida in-house töötades tihti ei tajugi.
Mai-Liisil on TÜ magistrikraad kommunikatsioonijuhtimise erialal ning varem on ta töötanud turundusspetsialistina meelelahutussektoris, kommunikatsioonispetsialistina avalikus sektoris ning turundus-ja kommunikatsioonijuhina jaekaubandusvaldkonnas.
Laura on samuti lõpetanud Tartu Ülikooli kommunikatsioonijuhtimise magistriõppe, omandanud ka bakalaureusekraadi Tallinna Tehnikaülikoolis teenuste turunduse erialal ja panustanud haridusprojekti Solaride’i turundusmeeskonna tegemistesse.
Mai-Liis Sipria ja Laura Korjuse liitumisel on Optimist Publicu tiim kasvanud 12-liikmeliseks.
Autor: Mai-Liis Sipria, Optimist Public
Toimetas: Kärt Tomp, TULI
Optimist Public on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 99 liiget.