05.05.2022

LOOV PARADE! Vaata, kes pääsesid Kuldmuna 2022 finaali

Juba järgmisel nädalal leiab aset Eesti turundusmaastiku oodatuim sündmus – Kuldmuna 2022. Žüriid valisid 822 töö seast välja parimad, keda pärjatakse auhindadega 13. mail Põhjala tehase angaarides toimuval peol.

Žüriide juhid jäid nähtuga rahule

Kadri Ann Mikiveri kokku kutsutud disainižürii hindas pakendi- ja brändingukategooriaid ning üldmulje jäi oma ala ekspertidele igati positiivne. „Väga hästi läks! Mul oli väga hea meel, et žürii liikmed olid kõik hästi vastutustundlikud. Eeltöö oli tehtud suurepäraselt, kõik tööd olid üksipulgi ning väga põhjalikult läbi vaadatud. Vestlused olid konstruktiivsed, hästi põhjendatud ning läbi mõeldud,“ rääkis Kadri Ann.

Velveti brändingu ja graafilise disaini tiimijuht Kadri Ann Mikiver.

Tema sõnul tekitas kõige rohkem heas mõttes elevust pakendite kategooria. „Võtsime selle ette kõige esimesena. Tõime pakendid mitu korda uuesti lauale, vaatasime ja arutasime. Tekkis palju elevust ja arutelu, sest pildi pealt ei saa ju alati aru pakendi suurusest, kvaliteedist, materjalist, teostusest, trükist jne. Seetõttu läkski pakenditega rohkem aega, kuigi seal oli vähem töid kui brändingus,“ selgitas ta.

Üritusturunduse žürii juht Ken Matsalu kiitis samuti kokku tulnud spetsialistide pühendumust. „Üldmulje oli väga hea. Žüriis olid esindatud erinevad valdkonnad ja kompetentsid: akadeemiline, tehnline ja loov pool, agentuuri ning kliendi vaade. See töötas täielikult. Kuna inimeste taustad olid piisavalt erinevad, siis ei läinud jutt ka ühte väravasse. Oma vaateid ja lemmikuid sooviti kaitsta ning vaidlused läksid kohati päris tuliseks. Arutelu oli pikk ja sisuline, inimesed olid kõik materjalid põhjalikult läbi töötanud ning mindi oma tööga sügavale detailidesse,“ ütles Ken.

Ürituste valdkonda suunas mullu endiselt koroonaviirus. „Eks eelmisel aastal oli taaskord palju piiranguid ning üks trend oli kindlasti online-üritused. Neid ju tavaajal eriti ei olnud, kuid nüüd ehk ongi need muutunud tavapärasteks,“ selgitas žürii juht. „Teisena tahaks välja tuua rahvusvaheliste ürituste osakaalu. Ühe nurga alt tuldi mujalt Eestisse oma üritusi tegema, teisalt tegid Eesti agentuurid välismaal üritusi. See oli äge!“

ID Production asutaja Ken Matsalu.

LOOV IS IN THE AIR!

Juba 13. mail toimuval Kuldmuna peol, mis toimub Põhjala tehases, saavad tunnustatud kõige vingemad turunduskommunikatsiooni teod ja turundusvaldkonna tegijad. Kavas on põntsuda rihitud etappides kirevkliimaksini, mille sarnast meil harva nähtud.

  • ETAPP 1 – kell 18:30 – väravate avamine, jällenägemine, much loov, esimesed joogid
  • ETAPP 2 – kell 19:00 – auhinnagala, mune lendab kobarais, tänukõned, muusika, rõõm
  • ETAPP 3 – kell 23:00 – aftekas Botikus, üllatused, ülevad meeleolud, võib minna ulakaks

Õhtu meeleolu dikteerivad Hanna Martinson ja Henessi Schmidt. Õhtu kütavad muusikaliselt tuliseks Yasmyn ja Puuluup. Joogipoolise eest vastutavad Prike ja Tanker, tühja kõhu sündroomi saab edukalt (loe: raha eest) leevendada megamaitsvaid elamusi pakkuvates lettides.

Mõtled tulla? Siis vajad piletit – Turundajate Liidu liikmetele 57 €, teistele 75 €.

*️Hindadele lisandub käibemaks 20%, lõpphind kuvatakse Piletitasku lehel.

Kuldmuna 2022 toimumist toetavad: Taevas OgilvyDelfiJCDecauxOmnivaWorkland. Näeme ja ära unusta – ALL WE NEED IS LOOV!

Kaarel Täll, TULI

 

Kõik uudised