La Ecwador ja Büroomaailm: kuidas TikTokis tähed sünnivad
Büroomaailma TikToki konto on viimase aasta jooksul tõestanud, et isegi kontoritarvete maailm võib olla lõbus, inspireeriv ja…viraalne! Alates sellest, kui La Ecwador töötas välja Büroomaailmale sotsiaalmeedia strateegia, lansseeris TikToki konto 2023. aasta kevadel ning lõi selle tarbeks ainulaadset sisu, on tähelepanu napsanud endale loovus, huumor ja trendid, mis kõnetavad eelkõige nooremat publikut.
Viimaseks kroonijuveeliks on TikToki video, mille humoorikas üleskutse “Nonii, brati’d, vedage oma gyat’id siia ja tšekake mu rizz’i!“ on üleöö viraalseks muutunud. Video pole kogunud mitte ainult sadu tuhandeid vaatamisi, vaid pälvinud ka laialdast meediakajastust. “See on puhas tõestus, kuidas õige kombinatsioon huumorist, trenditeadlikkusest ja sihtrühma mõistmisest võib viia ka kontoritarbed täiesti uuele tasemele,” kirjeldab agentuuri loovjuht Aleksander Urke.
@buroomaailm Nonii bratid, vedage oma gyatid siis Büroomaailmasse 🍑 #slang büroomaailm #humor
“Tähelepanu köitva TikToki sisu loomine on olnud üks osa meie põhieesmärgist – muuta Büroomaailm kättesaadavamaks ja inspireerivamaks kõikidele põlvkondadele,” kommenteeris La Ecwadori strateeg Jaan Kruusma. „Kasutame julgelt noortepärast sõnavara ja väljendeid, et rääkida keeles, mis nende südant puudutab. Tulemused räägivad enda eest!“
Oluliseks võtmeks peab Urke ka Büroomaailma töötajate kaasalöömist. “Koostööd on väga hea teha, kui kliendid on usaldavad ning tulevad kaasa ka kõige utoopilisemate ideedega. Arvan, et see viimane viraalne klipp on selle hea ilmestaja. Büroomaailma rajaja ning tegevjuhi Jüri Rossi panus TikToki sisusse on väga oluline ning see ei kasvata teadlikust mitte ainult brändist, vaid ka organisatsioonist.”
Büroomaailma TikToki tähelendu võib pidada suurepäraseks näiteks, kuidas isegi traditsiooniline ja Eesti mõistes vana bränd saab läbi nutika sotsiaalmeediastrateegia uue hingamise, kus on kaasatud ka töötajad ning ettevõtte juhtkond. La Ecwadori loovtiim on aidanud Büroomaailmal liikuda kontorilaualt noorte TikToki voogudesse ning teha seda moel, mis toob naeratuse näole nii vaatajatele kui ka bränditiimile.
Tulevased plaanid on sama ambitsioonikad. Kui TikTok on vallutatud, on La Ecwador ja Büroomaailm valmis uurima ka teisi võimalusi, kuidas jõuda publiku südametesse ja pealkirjadesse.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI