01.04.2022

Dalton agentuur sai kulla Baltikumi suurimal PR-võistlusel Mi:t&Links rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias

Daltoni kommunikatsioonibüroo pälvis Baltikumi suurimal kommunikatsioonitööde konkursil “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2022” rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias esimese koha ja sponsorkommunikatsioonis teise koha, olles ühtlasi ainus ettevõte Eestist, kes pääses nii finaali kui ka võitis esikoha.

Võidu tõi oktoobris aset leidnud traielisõitja Keity Meieri tornmajade hüppe kommunikatsioon, mis jõudis tänu PR-ile miljonite vaatajateni üle maailma.

„Oleme aastaid teadlikult rahvusvahelise kommunikatsiooni suunda hoidnud Daltonis ja meie projektid on saanud samas kategoorias sel võistlusel tunnustuse lausa kolmel korral – varasemalt 2017 ja 2019. See annab ainult indu juurde!“ rääkis Daltoni kommunikatsioonibüroo asutaja Ivo Kallasmaa.

2021. aasta 10. oktoobril tegi traielisõitja Keity Meier ainulaadse hüppe 30-korruselise Swissotel Tallinna kaksiktornide katuselt. Peale suursündmust kirjutas nii Eesti kui ka välismeedia veel mõnda aega Keity hulljulgest ettevõtmisest. „Keity Meieri hüppe näol oli tegu väga põneva projektiga ka meie enda jaoks, sest maailmas polnud keegi varem midagi sellist teinud. See, kuidas kogu hüppega seotud suur tiim pingutas, oli vapustav. Tulemusena tegi Keity maailmarekordi ja suurt huvi pisikeses Eestis toimunu vastu tundsid meediamajad USA-st Aasiani välja,“ sõnas Kallasmaa.

Daltoni kommunikatsioonibüroo projekt paistis silma rekordarvuliste tööde seast. „2021. aasta kinnitas kommunikatsiooni olulisust ja rolli ühiskonnas. Ega asjata ei laekunud sel aastal konkursile rekordarv avaldusi – üle 200, mis on varasemast 23% rohkem,“ ütles Läti kommunikatsiooniliidu juhatuse liige ja konkursi korraldaja Antra Bork-Ržečicka.

Töid hindas 20-liikmeline rahvusvaheline žürii, mis koosnes Suurbritannia, Poola, Tšehhi, Leedu, Eesti ja Läti esindajatest. Esimeses voorus hindas žürii võistlustöid veebi vahendusel, 18. märtsil toimunud teises voorus oli osalejatel võimalik esitada töid ka publiku ees. Auhinnad jagati välja sama päeva õhtul videosilla vahendusel.

Konkursist said osa võtta nii eraettevõtted, avaliku- ja vabasektori institutsioonid ning asutused ja üksikspetsialistid, tänu millele võimaldab konkurss vaadata ning hinnata kommunikatsiooni panust erinevate valdkondade lõikes. See on ühtlasi ka üks konkursi peamisi eesmärke ja erisusi.

Töid sai konkursile esitada 18 kategoorias. 2022. aastal lisandus ka kaks uut kategooriat: “Lugude jutustamine” ja “Covid-19 suhtlus”. „Püüame igal aastal kohandada võistluskategooriaid ühiskonnas ja tööstuses toimuvaga. Sel aastal lisasime kaks uut kategooriat, et saaksime hinnata kommunikatsioonispetsialistide loomingulisi ideid ja oskusi sõnumite edastamisel ka keerulistes tingimustes,“ selgitas Bork-Ržečicka.

Lisainfo võitjate kohta: https://miitandlinks.com/en/news/the-winners-list-2022.

Konkurss “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2022” on Baltikumi suurim kommunikatsioonivaldkonna aasta peasündmus ja toimub selle nime all kuuendat aastat, konkurss ise aga toimub juba aastast 2005. Selle peamiseks eesmärgiks on anda valdkonnale võimalus esitleda oma eelmise aasta edukamaid töid, õppides ja ammutades teistelt inspiratsiooni ning premeerides parimaid projekte ja kampaaniaid.

Vaata Keity hüpet:

Dalton on 2013. aastal loodud kommunikatsiooniagentuur, mis on teeninud nii Kuldmune kui ka mitmeid tunnustusi väljaspoolt Eestit. Daltoni tööde hulka kuuluvad paljud edukad rahvusvahelised ja kodumaised projektid ning agentuur pälvis 2019. aasta Kuldmuna konkursil ka aasta PR-agentuuri tiitli. Dalton on Turundajate Liidu liige.

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt