07.02.2025

Bolti bränd läbis värskenduskuuri

Värskenduskuuri on läbinud ettevõtte ikooniline roheline värv, illustratsioonid ja kirjatüüp, et tõsta bränd globaalsele tasemele. Uuendus tehti ettevõtte disainitiimiga ilma välist abi kasutamata, hoides sellega kokku mitusada tuhat eurot.

Bolti brändidisaini juht Kaarel Kala kommenteeris: „Selle uuenduse eesmärk on viia Bolt brändina tasemele, mis peegeldab meie kasvu. Uus visuaalne identiteet on puhtam, ilma üleliigsete värvitoonideta ja kõikide erinevate teenuste lõikes sama. Bolt on juba tuntud nimi Euroopas ja Aafrikas ning kuna lähiaastatel on ees veelgi suurem laienemine, otsustasime, et on õige aeg värskendatud välimuseks, mis on kooskõlas meie ambitsioonidega.”

Brändiuuendus tehti täielikult brändi- ja disainimeeskonna loovust ning oskuseid rakendades ja uuenduse elluviimisel ei ole kasutatud välist agentuuri. “Meie jaoks ei tulnud kõne allagi seitsmekohalise eelarvega agentuuri juhitud uuenduse kasutamine. Selle asemel töötas kogu kontseptsiooni, arenduse ja teostuse välja Bolti sisemine loovtiim. See tähendas ka, et saime täpselt sellise lahenduse, mis vastab meie ootustele ja vajadustele,” ütles Kala.

Illustratsioonid

Üks silmapaistvamaid uuendusi on Bolti üleminek 2D-lt 3D-illustratsioondele. See lisab kujundustele rohkem sügavust, mitmekülgsust ja liikumist. Kokku on loodud 400 uut illustratsiooni, mis ärkavad rakenduses ellu animeeritud kujul.

Värvid

Alates autodest, tõukeratastest kuni äpi ja reklaamtahvliteni on Bolti bränd nähtav enam kui 600 linnas üle maailma. Uuenduskuuri läbinud tumedam roheline värv tagab, et Bolti roheline töötab ühtlaselt nii digitaalses kui ka füüsilises maailmas. Näiteks saab olema sama roheline värv kasutusel nii Bolti autodel, kullerikottidel kui ka veebilehel. Uus roheline on pisut tumedam, et parandada kontrastsust ning tagada parem loetavus ja ligipääsetavus.

bolt brand refresh 09

Kirjatüüp

Bolt tegutseb enam kui 50 riigis ja suhtleb sadades keeltes, mistõttu on oluline ühtsus ja loetavus. Seetõttu on ettevõte vahetanud senise Euclid-kirjatüübi Interi vastu – see on avatud lähtekoodiga Google’i toetatud font, mida saab kasutada üle 990 keeles.

Heli

Lisaks visuaalidele on Bolt loonud ka uue helilise identiteedi, mis on inspireeritud maailma linnade helidest. Uus heliperekond nimega „Qui“ põhineb linnulaulul, mootorihelidel, vestlustel ja auto signaalidel, kajastades kasutajate igapäevast linnakeskkonda.

Bolt on Eesti tehnoloogiaettevõte, mis tegutseb enam kui 50 riigis ja 600 linnas ning pakub jagatud liikuvusteenuseid rohkem kui 200 miljonile kasutajale. Bolti platvormi kasutab üle 4,5 miljoni juhi sissetuleku teenimiseks kogu maailmas. Ettevõtte eesmärk on kiirendada üleminekut isiklikelt autodelt jagatud liikuvusele, pakkudes paremaid alternatiive igaks olukorraks.

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt