07.10.2019

Naistele suunatud reklaam, kus ei ole ühtki naist

Norra agentuur Try on loonud DNB-le naisi investeerima kutsuva reklaami, kus on näha vaid mehi. Miks? Sest 80% eraettevõtete aktsiate väärtusest Norras kuulub meestele.

Loovagentuur Try, mis paar aastat tagasi lõi laineid reklaamiga Brad is single, juhib uue DNB panga kampaaniaga #Girlsinvest tähelepanu sugudevahelisele ebavõrdsusele finantsmaailmas. “Me ei saa maailma juhtida, kui me seda ei oma”, seisab reklaami lõpus üleskutse naistele.

Agentuur: Try
Režissöör: Sheila Johannson
Klient: DNB
Produktsioon: New Land
Muusika: Beyoncé “Run The World (Girls)”

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt