WFA (World Federation of Advertisers) korraldab veebinari, milles käsitletakse seda, kuidas pandeemia on suurendanud ostjate usaldust interneti vastu. Milliseid uuendusi loob see turundajatele?
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/world-federation-of-advertisers-wfa-logo-vector.png 600w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/world-federation-of-advertisers-wfa-logo-vector-300x200.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/world-federation-of-advertisers-wfa-logo-vector-310x207.png 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/world-federation-of-advertisers-wfa-logo-vector-420x280.png 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/world-federation-of-advertisers-wfa-logo-vector-530x353.png 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/01/world-federation-of-advertisers-wfa-logo-vector-315x210.png 315w)
Mark Holden (Worldwide CSO PHDs) vaatab veebinaril tulevikku ning räägib eesolevatest meedia- ja kommunikatsioonivaldkonna muutustest.
Registreeri siin!