Järjekorras kuues Baltic Brand Forum tähistab huumori jõudu ning toimub 20. septembril Riia tsirkuses – paigas, mis on tuntud oma veidra võlu ning meelelahutuse poolest.
Kuues Baltic Brand Forum valmistub väga tõsiselt, et mitte olla tõsine, ning keskendub sellele, kuidas huumor ja meelelahutus on turunduse ning brändi ehitamise üks võimsamaid tööriistu.
Hoolimata sellest, et mitmed kohalikud ja rahvusvahelised uuringud eelmist väidet toetavad, on huumor viimasel kümnendil kummalisel kombel turunduskommunikatsioonist kadunud. Tõsiasi on, et huumor mitte ainult ei lõbusta, vaid suurendab ka müüki. On aeg selle võimsus taasavastada.
Külastajaid ootavad esinejad tuntud kohalikest ja rahvusvahelistest brändidest, lisaks kõnelevad juhtivad kommunikatsiooni- ja meediaeksperdid. Üks peaesinejatest on Paddy Gilmore, brändihuumori konsultatsioonifirma Studio Gilmore’i asutaja ja tegevjuht ning üks Euroopa juhtivaid huumorikonsultante, kes töötanud mitmete suurte brändidega.
Samuti esinevad julge ning vaimuka Oatly brändi sisutoimetaja Salma Gaj Topham ning ülemaailmset tunnustust ja tähelepanu kogunud ikooniliste “Promote Iceland” kampaaniate loovjuht Magnus Magnusson.
Samuti tutvustatakse üritusel Balti brändide case study’sid, kus huumor ning meelelahutus on aidanud äril ja brändil kasvada. Meedia- ja turundusekspertidest koosnev paneel arutleb kõige tõhusamate viiside üle, kuidas bränditud sisuga tarbijateni jõuda ning neid kaasata.
Nagu eelnevatel aastatelgi, jagab Baltic Brand Forum Baltikumi brändidele erinevates kategooriates auhindu, näiteks saavad pärjatud kõige armastatum, rohelisem ja inimlikum bränd. Esmakordselt tunnustatakse ka kõige meelelahutuslikumaid ning humoorikamaid brände.
Tulemused selguvad Brand Capitali uuringul, kus osaleb 3000 Baltikumi inimest. Tegemist on Baltimaade kõige ulatuslikuma bränditaju ja elustiili uuringuga. “Baltic Brand Rankings’i” 20. sünnipäeva tähistatakse salajase kontserdiga, kus esineb üks Baltikumi ikoonilisemaid bände.
PS! TULI liikmetele kehtib sooduskood, mis on leitav liikmekeskkonnas.
Üritust korraldavad MAGIC, OMD ja Norstat ning seda toetavad Balcia, Eco Baltia, airBaltic, Wellton Hotels, Rixwell, LRA, Turundajate Liit, LiMA, Sons & Daughters, Element Digital, Trickster, Delfi, TV3 Group, JCDecaux, Ir Nauda, BOBE ja Mediāna.