Venekeelne elanikkond on kahtlemata oluline osa tarbijaskonnast. Seoses propagandakanalite sulgemisega on nende kõnetamine aga oluliselt keerukam. Tule kuulama olulist meediamaastiku kokkuvõtet 15. juunil kell 15-16.30 Zoomis.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/veebinaride-disainid-21-960x480.png 960w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/veebinaride-disainid-21-480x240.png 480w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/veebinaride-disainid-21-1920x960.png 1920w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/veebinaride-disainid-21-760x380.png 760w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2022/06/veebinaride-disainid-21-1520x760.png 1520w)
Kas ja missuguste kanalite kaudu neid kampaaniatega tänases olukorras tabada võime ning missugused tegurid tarbija käitumist tänases majandusruumis veel mõjutavad, selle üle arutavad stuudios:
- Ekspress Meedia reklaamidirektor Sander Maasik
- Initiative’i strateegiate juht Kätrin Maidla
- TV3 reklaamidirektor Katri Sillaste
- Postimees Grupp telereklaami osakonna juht Mirjam Viiding