11.05.2020

TULI uus liige Leadoo MT vormib veebikülastused tulemusteks

„Ligi 90% veebilehe külastajatest on passiivsed ja lahkuvad sealt interaktsiooni puudumisel. Meie missiooniks on need uitajad nii uitajatele endile kui ka ettevõtetele kasulikult kokku tuua. Tulemused on seni olnud muljetavaldavad, konversioonimäära kasv on olnud vähemalt 30-100%,“ ütleb turundustehnoloogia ettevõtte Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla.

leadoo mt juht taivi koitla
Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla

Mis on Leadoo?

Leadoo MT on turundustehnoloogia ettevõtte, mis keskendub targale äritegevusele ja tulemuslikkusele. Loome vastavalt ettevõtte vajadustele ja eesmärkidele sobivaid vestlusroboteid ehk vestlusbote, teostame optimeerimist ja võimaldame ülimugavat kasutajakeskkonda ettevõttesisese infovoo suunamiseks ja tulemuste tõlgendamiseks.

Ligi 90% veebilehe külastajatest on passiivsed ja lahkuvad sealt interaktsiooni puudumisel. Meie missiooniks ongi need uitajad nii uitajatele endile kui ka ettevõtetele kasulikult kokku tuua. Tulemused on seni olnud muljetavaldavad, konversioonimäära kasv on olnud vähemalt 30-100%.

Mis need vestlusrobotid on?

Laiemalt on ilmselt tuntud LIVE-Chatid ja juturobotid (ChatBotid), mida paljud ka standardlahendustena kasutavad, ent millest esimesed on ressursimahukad ja ei arvesta tööaja raame silmas pidades sageli veebilehe külastajate vajadustega ning avatud küsimuste ja vastustega jutubotid võivad puuduliku sisu tõttu lahenduste asemel pigem probleeme tekitada.

Meie oleme fookusesse võtnud vestlusrobotid, mille asjatundlik ja suunav sisu aitab kiiresti küsimustele vastused leida, õigete lahenduste juurde tee leida ja tehingudki vormistada. Oleme orienteeritud jõuliselt tulemuslikkusele ja meil on lai valik erineva profiiliga vestlusroboteid, millest lehesisene ehk InPageBot on ainulaadne ja ülimalt tulemuslik.

Kuidas see teenus turundajale kasulik on?

See teenus on kasulik kõigile, kel on veebilehel teatav maht külastajaid olemas. Läbimõeldud interaktsioon veebilehel ei ole enam võimalus vaid peaks olema elementaarne osa igast veebikeskkonnast.

Aga täpsemalt on me teenus on kasulik turundajale, et täpsemalt ja tulemuslikumalt sihtida ja loovamalt läheneda. Müügitiimile, et müügitulemusi parandada ja kontaktid kätte saada. Värbajatele, et õiged inimesed kiiremini ja ressursisäästvamalt üles leida. Klienditeenindusüksusele, et kvaliteeti parandada ja ressursisäästvamalt tegutseda. Ja kommunikatsioonitiimile oluliste sõnumite operatiivseks edastamiseks ja infovoo paremaks juhtimiseks. Ilmselt polegi üksust, kellele see teenus vajalik poleks. Ka agentuuridele annab meie tehnoloogia võimaluse paremini mõõdetavaid ja reaalseid tulemusi toovaid lahendusi oma klientidele pakkuda.

Mis seisus Eestis botide teadlikkus ja kasutatavus on?

Mitmel suurettevõttel on majasisene arendustiim, kes ka botid on valmis ehitanud. On ka üks tuntud ettevõte, kel on üks parima funktsionaalsuse ja väljanägemisega juturobot, mida väljaspool meie ettevõtet näinud olen. See konkreetne lahendus on eritellimusel tehtud märkimisväärse investeeringuga. Lisaks on ühel riigiasutusel juba mõnda aega tagasi kasutusele võetud eritellimusel valminud juturobot, mis eelnimetatust jääb funktsioonidelt veidi alla, ent on ka väga hästi teostatud ning toimiv. Laiemalt on aga teadlikkus veel madalavõitu. On küll hulk ettevõtteid, kes kasutavad standardplatvormide LIVE-chate või ChatBote, mis hetkel täidavad pigem „nice-to-have“ rolli.

Oracle hindas juba möödunud aastal läbiviidud uuringu põhjal, et 2020. aasta lõpuks on 85% B2B ja B2C interaktsioonist automatiseeritud. Käesoleva aasta aprillikuus McKinsey & Company üleilmse uuringu kohaselt hindasid B2B ettevõtete juhid iseteeninduslikku digisuhtlust kordades olulisemaks kui traditsioonilist suhtlust. Usun, et ka meie ettevõtte abil hakkab siinmail teadlikkus paranema ja enam ei kuule ettevõtteid ütlemas, et meil on prioriteedid mujal. Kus mujal saavad ettevõtte prioriteedid olla, kui mitte tulemuste loomisel ja ressursi säästmisel?

Mille poolest teie teenus standardlahendustest erineb?

Pakume täisteenuslahendust, optimeerimist ja rätseplahendusi olemasolevat tehnoloogiat kasutades. Lisaks on meie valikus ka lahendusi, mida ükski teine botidele orienteeritud ettevõte maailmas ei paku ja mis on tõeliselt tulemuslikeks osutunud. Kokkuvõtlikult oleme „vähe vaeva“ ja „kõrge tulemuslikkus“ platvorm. Mõistliku hinnaga pealekauba.

Miks otsustasite TULI-ga liituda?

TULI on valdkonna ühendaja, tuues kokku nii brändid kui ka agentuurid. Meie pakume tulemuslikke vahendeid turundustehnoloogia näol nii ettevõtetele kui ka nende agentuuridele, kes selle abil oma teenuseid veelgi paremini rakendada suudavad. Oleme moel või teisel samuti ühendajad tuues kokku tehisintellekti ja inimesed. Tuliste tulemuste nimel.

Milline on Leadoo positsioon oma koduturul ehk Soomes?

Oleme vähem kui kaks aastat tegutsenud ettevõte, mis on tegev nii Soomes, Ühendkuningriikides, Rootsis, Hispaanias ja kanda kinnitamas ka Eestis ja Hollandis. Positsioon on tugev, ettevõte on kiiresti kasvanud, rahulolevate klientide arv pidevas kasvus ning märtsikuu alguses pälvis Leadoo MT ka Soome parima turundustehnoloogiate start-upi tiitli.

Soomes toimus hiljuti digiturunduse konkursi Grand One 2020 auhinnagala, kus Leadoo võitis kulla. Miks just Leadoo välja valiti?

Kulla pälvisime tulemusliku, säästliku ja originaalse kampaania eest. Nimelt oli Soome kergejõustikutäht Tero Pitkämäki sunnitud möödunud aasta hilissügisel vigastuse tõttu sportlaskarjääri lõpetama ja otsis tööd. Leadoo alustas kampaaniat #MeHalutaanTero, mis kulutulena levis kõikvõimalikes kanalites ja kohalikus meedias. Tulemusena sai Leadoo üleriiklikult tuntuks ja Tero tuli ka tegelikult Leadoosse tööle.

Kas ja kuidas eriolukord Leadood mõjutab?

Eriolukorra ajal on paljud ettevõtted mõistnud veebikeskkondade tulemuslikkuse vajadust ja ka seda, et tarbimisharjumused on muutunud. Viimaste Euroopas teostatud uuringute põhjal on veeblemise maht peale keskkööd kasvanud üle 20%, mis tähendab, et ka seni eeskujulike veebikeskkondadega, kus paluti kliendil telefoni teel ühendust võtta, e-kiri saata või pakuti LIVE-chati võimalust, edasi minna enam ei saa. Keegi ei saa lubada endale kontaktide kaotamist. Nõudlus teenuse järele kasvas meie teistes riikides hüppeliselt. Eestis alustasime üsna värskelt, teadlikkust tuleb veel kasvatada.

Millised on Leadoo ambitsioonid ja maailmavallutusplaanid?

Lansseerime esmaspäeval uue ajastu teenuse ja sisu, mis on liialdamata rabavalt eriline mitte ainult Eesti, vaid ka kogu maailma kontekstis. Ootan kannatamatult, mil saame avalikkusele valminut tutvustada ja aidata ettevõtetel tulemuslikkust veelgi parandada ja muutunud äri- ja ajaruumiga kaasas käia.


Leadoo MT on nüüdsest Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 77 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt