14.09.2020

TULI uus liige Funderbeam – kaasaegsel ärimudelil põhinev börs maailma kasvuettevõtetele

Turundajate Liidu (TULI) liikmeks astus globaalne investeerimis- ja kauplemisplatvorm Funderbeam. Lähemalt räägib liitumise põhjustest ja oma tööst ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuht Brigitta Arutjunjan.

Funderbeami turundus- ja kommunikatsioonijuht Brigitta Arutjunjan
Funderbeami turundus- ja kommunikatsioonijuht Brigitta Arutjunjan

Mis on Funderbeam? Kes on teie klient?

Funderbeam on globaalne investeerimis- ja kauplemisplatvorm, mis pakub kasvufaasis väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele kapitali kaasamise võimalust ning investoritele võimalust järelturul investeeringutega kaubelda. Tänaseks on Funderbeami platvormi kaudu investeeritud üle 26 miljoni euro rohkem kui 60 kiire kasvuga ettevõttesse. Platvormil on rohkem kui 16 000 investorit 132st riigist. Kauplemistehinguid on Funderbeami platvormil tehtud rohkem kui 6 miljoni euro ulatuses.

Kui suur on teie tiim?

Funderbeamis töötab kokku 32 inimest. Meil on rahvusvaheline ja kompaktne tiim. Meie kontorid asuvad Tallinnas, Londonis, Kopenhaagenis ja Singapuris. Erinevates regioonides toimetavad regioonijuhid, kes vastutavad müügi ja kliendikontaktide eest. Arendus, back-office, personal ning turundus on meil Tallinnas, samas näiteks finantsosakond paikneb Londonis ja kauplemist hallatakse Singapurist.

Mille poolest erineb Funderbeami turundamine mingi muu teenuse või toote turundamisest?

Globaalse investeerimis- ja kauplemisplatvormi turundamine on väga põnev ja kindlasti ka väljakutsuv – viimast just seetõttu, et peame silmas pidama reegleid ja regulatsioone, mis on meile kehtestatud, mida tohime välja öelda ja mida mitte.

Minu töölaud jaotub igapäevaselt kaheks. Üks on Funderbeami enda rahvusvaheliselt turundamine – kõik turundustegevused, planeerimised, brändi kasvatamised jms. Teisalt toetame turunduse ja kommunikatsiooniga kõiki meie platvormil raha kaasavaid ja kauplevaid ettevõtteid. Neid on meil täiesti seinast seina, alustades näiteks elektrilistest jalgratastest nagu seda on Ampler (Eesti kampaania) ja lõpetades kergete matkaautodega Mink Campers (Islandi kampaania). Sinna vahele mahub igasugu huvitavaid äppe, saunakeriseid,  jooke, tervisetooteid jms. Planeerime ettevõtetega koos nende kampaania turundus- ja kommunikatsioonitegevusi ning toetame neid ka hiljem, kui raha kaasatud on. Seda just seetõttu, et pärast rahakaasamise kampaaniat suunduvad enamik ettevõtetest meie kauplemiskeskkonda, kus elu edasi käib.

Miks otsustasite TULI liikmeks astuda?

TULI on mulle tegelikult juba ammu silma jäänud kui üks väga huvitav kogukond. TULI ühendab oma ala professionaale ja seetõttu arvan, et see on ideaalne koht, kus luua kontakte, üksteiselt õppida ning olla samas infoväljas tegijatega.

Ootan väga juba erinevaid koolitusi ja seminare, millest osa võtta. Lisaks on muidugi hea põrgatada ideid ja mõtteid ning kuulata kõige kaasaegsemaid trende oma ala professionaalidelt. Mulle pakuvad huvi arutelud, huvitavad case-study’d ja nende lahendused. Koos tegemine ja koos mõtlemine viib suurepäraste lahendusteni.

Kuidas soovite Eesti turundusmaastiku arengusse panustada?

Usun, et üksteiselt õppimine ja samas infoväljas viibimine võib olla üks põhilisi arenguteid. Ma loodan, et saan ise teistelt õppida ja teised vajadusel minult. Tore on see, et kuna me oleme rahvusvaheline ettevõte, siis oskame kindlasti ka rahvusvahelistel aruteludel kaasa lüüa ja know-how’d ning parimaid praktikaid jagada.

Millised on teie ambitsioonid?

Tahame olla juhtiv ja globaalne investeerimis- ja kauplemisplatvorm. Soovime, et õiged ettevõtted ja inimesed leiaksid tee meieni, olgu see siis ettevõtte rahakaasamise, investeeringute, kauplemiste või hoopis töötajate osaluste realiseerimiseks. Näeme, et nõudlust on ja saame olla kasulikud mitmes aspektis. Me tahame olla uus, kaasaegsel ärimudelil põhinev börs maailma kasvuettevõtetele. 

Kellega Eesti agentuuridest praegu koostööd teete?

Meie heaks partneriks on täna PR-agentuur Miltton.

Silja Oja, TULI


Funderbeam liitus TULI-ga septembris 2020. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 81 ettevõtet.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt