17.01.2023

TULI liikmetele | Maailmatasemel WFA Spotlight veebinarid

TULI kuulub ülemaailmsesse reklaamitellijate liitu WFA – World Federation of Advertisers. Rahvusvaheline liit koondab globaalseid brände nagu Adidas, Coca-Cola, IKEA, RedBull, Tesco, Vodafone jt ning pakub TULI liikmetele võimaluse saada uusi kogemusi ning teadmisi. Lähinädalate veebinaridel on põnevat kuulamist nii agentuuridele kui ka brändiesindajatele. Loe edasi ja leia endale sobivaim!

Navigating global media demand and pricing – 2023 & beyond

Veebinaridel räägitakse üksikasjalikult sellest, kuidas globaalne meediaturg peaks 2023. aastal arenema.

  • Veebinar toimub 16. veebruaril kell 11 ja 18.
  • Loe rohkem veebinari kohta siit.

bezel 1556053

The Next Big Bets

Inspiratsiooni selleks aastaks meedia- ja turundusvaldkonnas! Sellel veebinaril arutletakse turundusvõimaluste üle ning eesmärk on aidata kaasa 2023. aasta meedia- ja turunduskava planeerimisele.

  • Veebinar toimub 22. veebruaril kell 11 ja 18.
  • Loe rohkem veebinari kohta siit.

chess zoomedout

Stronger relationships produce stronger results – the proof

Kuidas viia oma tiimisuhtlus teisele tasemele? WFA läbiviidud analüüs on näidanud, et suhted on keskmiselt tugevamad siis, kui kliendid hindavad oma agentuure ja vastupidi – agentuurid hindavad oma kliente.

  • Veebinar toimub 30. märtsil kell 18.
  • Loe rohkem veebinari kohta siit.

hand

Kärt Tomp, TULI
Turundajate Liit (TULI) ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 104 ettevõtet.
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt