Tänavust Kuldmuna üritusturunduse žüriid iseloomustab värskus, teravus ja nooruslik käekiri
Kuldmuna 2019 üritusturunduse žürii esimees Tanel
Lillepalu räägib, millised tööd on tänavu konkursile oodatud ning annab nõu,
mis edu toob.
Tanel
Lillepalu on üritusturundus- ja kommunikatsiooniagentuuri Jolos kaasasutaja & partner, Euroopa
live-communication agentuuride liidu 27Names partner ning Turundajate
Liidu juhatuse liige.
Millega sa igapäevaselt oma töös
tegeled?
Olen
üritusturunduse valdkonnas töötanud tänaseks 15 aastat. Kui ma koos sõber
Martin Rauamiga 10 aastat tagasi Jolose asutasin, olime mõlemad väga noored ega
teadnud ettevõtlusest suurt midagi, aga meie eesmärgiks oli saada parimaks üritusturunduse
valdkonnas.
Rõõm
on tõdeda, et nende aastate jooksul oleme saanud kaks korda Kuldmunal hinnatud Aasta
Agentuuri tiitliga. Ennekõike on see peegeldus tiimi võimekusele ja tehtud tööle.
Usun, et tahe eristuda, keskpärasuse vältimine ja soov murda
traditsioonilistest mudelitest välja on toonud Jolosele edu ja olnud ka minu
isiklik moto agentuuri ja tiimi juhtides.
Igapäevaselt
toimetan täna Joloses kahes rollis, kus pool aega kulub agentuuri ja tiimi
juhtimisele, teine pool aga klientidele –
osalen strateegilises loovtöös ja aitan teostada projekte, kus olen vahelüli
kliendi ja agentuuri produtsentide vahel.
Kuldmuna
žüriis on mul au osaleda esimest korda ja võtan seda suure tunnustusena.
Palun tutvusta Kuldmuna üritusturunduse žüriid.
Olen
selleaastase üritusturunduse žürii kokkupanemisel lähtunud printsiibist, et
esindatud oleksid kõikide kategooriate parimad professionaalid nii agentuuride,
teostajate kui tellijate näol. Žürii koosseis on tervikuna selline, kus iga žüriiliikme
esiletõstmine tema tööalaste saavutuste osas vajaks eraldi arktiklit ja
siinkohal keskendun tugevale ühisosale.
Tänavust
üritusturunduse žüriid iseloomustab värskus, teravus ja nooruslik käekiri. Žüriis
osalevad kliendid annavad täna turul tugevat eeskuju, kuidas maailmatasemel üritusi
korraldada ja seeläbi tööandja
brändingut teha.
Žüriis
leidub ka valik parimaid produtsente, kes aitavad igapäevaselt agentuuridel ja
lõppklientidel üritusturunduse lahendusi luua.
Agentuuride
poolelt olen valinud žüriisse inimesed, kelle tööd ja panus on valdkonnas
tipptase ning kelle tegemistel tasub silma peal hoida, et inspiratsiooni
ammutada.
Kuldmuna
üritusturunduse žüriisse kuuluvad:
- Neeme
Kari (Hype) - Mihkel Lubi (Elamusstuudio)
- Maret Soom (One PR)
- Sten
Skolimowski (Vool Events) - Mikk
Puurmann (Orangetime) - Martin
Ruus (Intsikurmu) - Peeter Randväli (RGB Baltic)
- Magnus
Müürsepp (Prolab) - Kristin
Otsalt (Swedbank) - Silvia
Ranniit (Taxify) - Marta
Kütt (Transferwise) - Kadi Oja (Mindvalley)
- Elina
Vilja (EAS)
Millised tööd on üritusturunduse kategoorias Kuldmuna konkursile oodatud?
Sel
aastal on üritusturunduse kategoorias viis
valdkonda, kuhu töid esitada:
- sisekommunikatsiooni
üritus - väliskommunikatsiooni
üritus - avalik
üritus - promotsioonilahendused
- produktsioon
Produktsioonikategooria sai lisatud Kuldmunale aasta tagasi, et kutsuda konkursile ka neid ettevõtteid ja organisatsioone, kes on tihti ise korraga nii tellija kui teostaja rollis – näiteks Laulupidu või I Land Sound.
Žüriis
hindame lahendusi, mis jäävad silma ja eristuvad,
on loominguliselt julged, vabad ja võibolla
isegi pöörased. Kui see kõik on õnnestunud pakendada sobivaks kliendile ja
toimivaks sihtgrupile, siis kindlasti on tegemist eduka tööga Kuldmuna
konkursil.
Kuigi
Kuldmuna on oma olemuselt pigem loovkonkurss kui tulemuste tagaajamise võidujooks,
on üritusturunduse žürii jaoks siiski oluline, et loovuse kasutamise ning eesmärkide
ja tulemuste vahel oleks seos.
Eesti
turg on väga väike ja tihti piirab loomingulist vabadust eelarve. Ka juba varem
leiutatud jalgratta või geniaalselt lihtsa
idee kasutamine, mis on pandud siinsel turul sobivasse konteksti, võib tuua Kuldmuna
konkursil edu.
Võiduvalemi
oluline osa on kindlasti ka esitletavate tööde vormistuslik kvaliteet ja sisu. Soovitan esitleda
tööd Kuldmuna jaoks läbimõeldud videomaterjali
kaudu. Pelgalt ilukirjanduslik tekst ja ilupildid siin võitu ei taga.
Kindlasti
aitab ka Euroopa suuremate konkursside ja case study’de analüüs, miks mõni töö on žürii tähelepanu
pälvinud ja auhindu võitnud.
Kuldmunale tööde esitamise tähtaeg: 25.02.2019 (kell 23:59)
Kuidas ja mida esitada? Lae alla pdf: Kuldmuna 2019 juhend
Esita töö siin: Kuldmuna 2019 tööde esitamise keskkond
Intervjueeris:
Silja Oja, Turundajate Liit