Pipedrive laiendab oma tootevalikut uue meiliturunduse lahendusega
Eesti juurtega müügitarkvara Pipedrive lansseeris uue meiliturunduse tööriista Campaigns by Pipedrive. Uus tarkvara ühendab müügi ja turunduse funktsionaalsuse ning lihtsustab kliendisuhete, müügiprotsesside ja kampaaniate haldamist.
Pipedrive’i põhiplatvormile integreeritud lahendus ühendab müügi- ja turundustiimide töö müügitegevuse igas etapis alates kontaktide leidmisest ja arendamisest kuni tehingute sõlmimise ja kliendisuhete hoidmiseni. Uus tarkvara võimaldab luua turunduskampaaniaid, kasutades selleks ettevõtte üht ja sama andmebaasi. Kõiki müügi- ja turundustiimide kliendikontakte ja -suhtlust hoitakse ühes kohas ning reaalajas uuenev analüütika võimaldab hinnata kampaaniate tulemuslikkust.
Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Agur Jõgi sõnul on lahendus klientide poolt kauaoodatud uuendus. „Ettevõtete kogu äritegevus on liikunud digimaailma, seda sõltumata nende tegevusalast. Müük ja turundus käivad käsikäes ning klientidel on ootus saada kõik vajalikud lahendused ja tööriistad ühest kohast. Uus integreeritud lahendus võimaldab ettevõtetel oma senist äritegevust veelgi paremini optimeerida. Muuhulgas aitab uus tööriist vältida eri platvormide vahel pendeldamist ja hoiab kokku väärtuslikku aega,” kommenteeris Jõgi.
Uue tarkvara põhifunktsioonid:
- Üks platvorm müügi- ja turundusprotsesside haldamiseks
- Ühiselt kasutatav andmebaas tehingute sõlmimiseks ja turunduskampaaniate haldamiseks
- Turunduskampaaniate loomine, haldamine ja analüüsimine
- Sihtimisvalikud turunduskampaaniate segmenteerimiseks
- Reaalajas uuenev analüütika kampaaniate tulemuslikkuse hindamiseks
Pipedrive on 2010. aastal Timo Reini, Urmas Purde, Ragnar Sassi, Martin Henki ja Martin Tajuri asutatud müügijuhtimise tarkvara ettevõte. Pipedrive’i müügitööriistu kasutavad enam kui 100 000 ettevõtet rohkem kui 175 riigis.
Autor: Maie-Liisa Sildnik, Pipedrive
Toimetas: Kärt Tomp, TULI