Orkla Eesti turundustiimiga liitus kaks uut brändijuhti
Sel sügisel liitus Orkla Eesti turundustiimiga kaks uut brändijuhti: magusa- ja snäkikategooriate ärisuunal Kelli Maar ning toidu- ja joogikategooriate ärisuunal Paula Birk.
Paula Birki varasem tööalane kogemus on Rannarootsi Lihatööstus AS-st, kust ta töötas turundus-ja müügiassistendina. Paula viimane töökoht oli Maag Grupp AS-i tootejuht. Ta on tegelenud Rannamõisa ja Rannarootsi brändidega. Lisaks on ta õppimas Tallinna Tehnikaülikooli magistriõppes juhtimist ja turundust.
Paula ütleb enda kohta nii: „Turunduse juures köidab mind kõige enam see, et tegemist on vaheldusrikka tööga, kus saab pidevalt uute ja huvitavate projektidega tegeleda. Samuti naudin oma töö juures seda, kui koostöös meeskonnaga on valminud mõni väga hea toode või lahe turunduskampaania, mida märgatakse ning mille kohta inimesed positiivset tagasisidet annavad.“
Kelli Maaril on kogemusi nii müügi- kui ka turundusvaldkonnas. Leibur AS-s töötas ta tootejuhina ning Santa Maria AS-s turundusjuhina. Tema viimane töökoht oli L´Oreal SIA võtmekliendihaldur.
Kelli ütleb enda kohta: „Olen kahe laheda poisi ema, kellega koos kasvades olen palju elult õppinud. Mulle meeldib üle kõige kokata, avastada uusi maitseid ja neid ka sõpradele pakkuda. Orklasse toob mind jätkuv huvi maitsete vastu, võimalus anda oma panus taas toidutööstusesse ja luua midagi jäävat.“
Orkla Eesti on Turundajate Liidu (TULI) liige.
Silja Oja, TULI