21.12.2020

Mustamäe korvpallihoonesse ehitatud kuumaastik tõi Milestone Eventsile mainekal üritusturunduskonkursil kulla ja pronksi

Best Event Award World Festival (BEA) on sündmus, kus tunnustatakse maailma parimaid üritusturunduse ning live-kommunikatsiooni projekte. Tänavu online’is toimunud festivali näol on tegemist Euroopa üritusturunduse valdkonna hinnatuima konkursiga.

Milestone Eventsile tõi BEA Festivalil auhindu projekt „To the Red Moon“

Milestone Events võitis projekti „To the Red Moon“ eest BEA-l tänavu ainsa Eesti agentuurina kulla kategoorias nimega Meeting Convention & Incentive ja pronksi kategoorias B2I (Business to Individual):

Agentuur: Milestone Events
Loov- ja projektijuht: Maris Altsoo
Tehniline projektijuht: Mikk Trummal
Kunstilised projektijuhid: Joonas Hirv ja Imre Paabo
Projekti assistent: Grete Heinsoo
Klient: Coingaming Group
Asukoht: Spordiklubi Nord

Võidutöö “To the Red Moon” viidi ellu eelmise aasta detsembris kliendile Coingaming Group, kellele on Milestone Events aastast aastasse loonud eriilmelisi aastalõpugalasid, kus publikuks nii ettevõtte oma inimesed kui ka võtmekliendid ja partnerid.

„Antud projekti puhul saime inspiratsiooni kliendist endast, mistõttu seadsime ürituse põhieesmärgiks väljendada ettevõtte visiooni läbi nende enda mantra “to the moon”. Loovlahendus – minek Punasele Kuule – oli lugu sellest, kuidas näiliselt võimatu on võimalik. Kuna Coingamingu inimesed on visionäärid, siis sobis see ideaalselt. Meie üritusel võisid nad näha, et väike sinine täpp, millel elame, ei ole kunagi piiriks. Üritus toimus ühel nö äärelinna korvpalliväljakul, kus polnud kunagi üritusi korraldanud ning millel puudus ka piisav infrastruktuur sellise ürituse jaoks. See näitas aga kohalviibijatele, et õiget mõtteviisi järgides on kõik võimalik. Sündmuse programm kulmineerus heategevusoksjoniga, kus oli muu hulgas ka osalejate endi loodud kunstiteos – Punase Kuu lõuend – kuhu kõik külalised said endast maha jätta tähe,“ rääkis Milestone Eventsi juht ja partner Maris Altsoo.

019

„Loovidee tehniline väljakutse oli maakera, 9-meetrise läbimõõduga kuppeltelk, mille kinnitasime tagurpidi lakke ja kasutasime projektsioonikaardistust, mille abil lõime 360-kraadise pöörleva Maa projektsiooni, kust külalised nägid liikuvat pilti maakerast ning sellel toimuvast. Õhtu avapauguks oli “Maa tõusu” vaatamine, et pakkuda külalistele midagi, mida nad polnud kunagi kogenud. Kogu kunstiline lahendus valmis mitme kuu pikkuse eeltöö ja ehitamise tulemusel käsitööna meie agentuuri laos,“ lisas Altsoo.

„Projekti ellu viies ning tagasisidet lugedes mõistsime taaskord, et üks olulisemaid asju meie töös on kliendi põhjalik tundmaõppimine ja koos kasvamine. Võtmesõnadeks on koostöö ja usaldus, mille pinnalt saab agentuur teha julgeid otsuseid, olgu nendeks Mustamäe korvpallihoonesse kuumaastiku ehitamine või midagi muud ebatavalist,“ nentis Altsoo.

Tänavu esitati BEA-le 180 tööd, millest finaali jõudsid 95. Osalevate riikide seas olid USA, Brasiilia, Hiina, India, Qatar jt. Eelmisel aastal esitati konkursile ligi 800 tööd, millest 160 jõudsid finaali.

Vaata ka: beaworldfestival.com/winners

Milestone Events on Turundajate Liidu (TULI) liige.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt