TAAS REKORD! Vaata, kui palju töid esitati tänavu Kuldmunale
Kokku on kogutud kõik tööd, mille seast valitakse tänavused Kuldmuna võitjad. Võistlustulle saadeti 1037 tööd.
Tegemist on uue rekordiga ning mullu püstitatud tippmark purustati kõige napimalt – kõigest ühe tööga.
“Järjekordne rekord näitab ilmekalt, et Kuldmuna on Eesti turundajatele endiselt aasta tippsündmus,” sõnab TULI tegevjuht Kadi Aguraijuja. “Meeldiv, et on nii eriilmelisi esitajaid – nii suuri kui ka väikseid agentuure, majasiseseid tiime, MTÜsid, eraisikuid kui ka teisi.”
Tänavu olid uuteks kategooriateks “Meelelahutus ja bränditud sisu” ning “E-pood”.
“Agentuurid, kliendid ja teised esitajad leidsid uued kategooriad kergelt üles,” sõnab Aguraijuja. “Eriti palju töid saadeti kategooriasse “Meelelahutus ja bränditud sisu””.
Shortlist’id avalikustatakse 12. aprillil, võitjad kroonitakse 19. aprillil T1 keskuses toimuval peol.
Kuldmuna 2024 toetavad: T1, Taevas Ogilvy, JCDecaux, Delfi Meedia, WIP, Piletilevi, Range Rover, Tridens, Kiud, Raiku, Saku, Swedbank, Wendre, Delux Beds & Bedding, Brand Sound, House 10, Philip Morris ja Tartu Kaubamaja. Kuldmunad toob kohale Smartpost Itella. Üritust korraldab Turundajate Liit (TULI) koostöös Elamusstuudio, Broadline’i, Radiustech Production’i ja Üritusgurundusega.
Autor: Siim Kera, TULI