29.11.2018

Jolos ja 27Names käivitasid rahvusvahelise kampaania, millega toetatakse avatumat suhtlust kogu Euroopas

JOLOS ja 27Names käivitasid 21. novembril 2018 rahvusvahelise kampaania „Rules of Play“, et toetada kogu Euroopas paremat suhtlust ja koostööd. Kampaania keskmes on lühifilm 27-st delegaadist, kes kohtuvad Euroopa ristumiskohas Shengenis. Kuid mis muudab asja eriliseks? Kõik delegaadid on lapsed.

Lapsed tulevad kokku ja koostavad oma ühist keelt ehk mängu kasutades uue leppe: „Kõik on oodatud uusi asju proovima, kuulama, õiglaselt mängima ja end hästi tundma“. Tänapäeva maailma vastasseisu arvesse võttes inspireerivad need lapsed meid paremini suhtlema. 

Kampaania „Rules of Play“ käivitati 27Namesi 10. aastapäeva tähistamiseks. 27Names on üleeuroopaline live communication agentuuride võrgustik. Üldsus saab „Rules of Play“ leppe mängureeglid allkirjastada ja neid jagada kampaania veebilehel www.27names.com/rulesofplay.


Foto: Tanel Lillepalu
„Kõigil maailma lastel on ühine keel – mäng ja otsene suhtlus. On väga inspireeriv näha, kui palju me lastelt õppida võime“, ütles Jolose partner ja juhatuse liige Tanel Lillepalu. „Inimeste vaheline otsene ja sisukas suhtlus on meie tegevuste tuum. Suuremat osa konflikte täiskasvanute maailma saaks vältida, kui peaksime lihtsalt kinni põhireeglitest, mida lapsed mängides järgivad. See on midagi, mida peaksime meeles pidama nii meie kui ka meie kliendid“.

27Namesi juhatuse esimees Wouter Boits kommenteerib kampaania tekkelugu: „27Names asutati 10 aastat tagasi ürituste ja brändikogemusete edendamiseks, et kasutada neid kogu Euroopas turunduse ja kommunikatsiooni heaks. Praegu oleme juhtiv võrgustik, mis ühendab meie valdkonna parimaid agentuure kõikjal Euroopas. See on kiiduväärt“.


Foto: Wouter Boits

„Kuid suur hulk tööd on veel ees. Euroopa on praegu palju erinev kui 10 aastat tagasi. Igapäevaseid uudistesaateid vaadates selgub, et koostöö ja kommunikatsioon on suur väljakutse, millega me kõik silmitsi seisame. Usume, et üheskoos on toredam mängida kui üksi seista! Selle kampaania abil näitame, et 27Names toetab Euroopa ühtsust ja koostööd. Samuti tunneme, et otsene suhtlus saab mängida väga suurt rolli selles, mida Euroopa koos töötades saavutada võib. Kuna otsese tegevusega ei saa kunagi mööda panna, määrab Boits kampaania „Rules of Play“ tegeliku eesmärgi ja tähenduse.

Vaadake kampaania filmi ja osalege veebilehel: www.27names.com/rulesofplay
Organisatsiooni kohta lisateabe saamiseks lugege veebilehte: www.27Names.com 

Lisateave:
Tanel Lillepalu
juhatuse liige
Jolos
Tel +372 6070311
E-post  

Wouter Boits
juhatuse esimees
27Names
Tel+32473202204
E-post  

27Names on 2008. aastal asutatud Euroopa 20 juhtiva üritusturunduse agentuuri võrgustik. Liikmesagentuurid teevad üleeuroopaliste kontseptsioonidega seoses koostööd ja toodavad oma riikides mitut kanalit hõlmavaid lahendusi. 27Namesi peakorter asub Belgias Brüsselis ja selle liikmesagentuurides töötab rohkem kui 600 inimest.
Jolos on täisteenust pakkuv üritusturundusagentuur Tallinnas, mis pakub loomingulisi ja mõjuvaid lahendusi kõikidele turundusega seotud vajadustele. Jolos on 27Namesi üks partneritest ja liige alates 2016. aastast.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt