06.12.2024

sTARTUp Day tegijad toovad turule idufirmadest inspireeritud turunduskonverentsi

14. augustil 2025 toimub Tallinnas grit. turunduskonverents, mis võtab fookusesse kiire kasvuga ettevõtted ning neilt saadud õppetunnid.

Ermo Tikk, Marelle Ellen ja Mart Lättekivi. Foto: Pilleriin Kivisikk

Konverents on välja kasvanud samanimelisest taskuhäälingust, kus kutsutakse külla turundusspetsialiste edukatest Eesti idufirmadest ning uuritakse, mis on nende turunduses toiminud.

“Idufirmade turunduse peamine väljakutse on see, kuidas tagada väikese tiimi ja väikese eelarvega väga kiire kasv,“ selgitab podcasti käivitaja Marelle Ellen. „See tähendab, et turundus peab olema täpselt mõõdetud, analüütiline ja kuluefektiivne – ja samas on vaja ka piisavat annust loomingulisust.”

Nüüd tuuakse need kogemused ja teadmised lavale, et aidata turundajatel idufirmade ja tehnoloogiasektori lähenemisviisidest kasu lõigata. Selleks on varem sTARTUp Day ärifestivali turundust juhtinud Ellen käed löönud endiste kolleegidega: sTARTUp Day pikaaegsed peakorraldajad Ermo Tikk ja Mart Lättekivi.

“Turundus on pidevas muutumises,” selgitab Tikk. “See, mis toimis paar aastat tagasi, ei pruugi täna enam toimida. Idufirmad konkureerivad globaalses mastaabis, mistõttu peavad nad turunduses pidevalt uusi lähenemisi otsima ja katsetama. Me tahame, et programm oleks värske, praktiline ja annaks uut perspektiivi.”

Näiteks räägitakse strateegiast, analüütikast, AI kasutamisest, brändingust ja lugude jutustamisest. Esimeste esinejatena on kinnitatud Bolti brändijuht Maksymilian Malicki, The F Company asutaja David Blinov ja PRNEWS.IO kaasasutaja Alex Nigmatulin.

Elleni sõnul on lavaprogrammist olulisemgi see, et turundajaid omavahel kokku tuua. “Meil on üksteiselt niii palju õppida,” räägib ta. “Selle asemel, et kõiki ämbreid ise läbi kolistada, võiksime rohkem omavahel kogemusi jagada ja turundusalaseid väljakutseid arutada. Sellest võidaks nii ettevõtted kui Eesti majandus tervikuna.”

“Meie eesmärk on teha parim konverents, mis me siiani oleme korraldanud,” ütleb Lättekivi. “Kaasame turundajate kogukonda ja valdkonna spetsialiste, et päriselt väärtuslik lavaprogramm kokku panna. Teeme üheskoos sellest kõige sisukama turunduskonverentsi, mida maailm on näinud.”

grit. konverentsi suurpartnerid on Elisa Eesti ja PRNEWS.IO.

LOE ROHKEM

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt