Golden Drumi finalistid väljas, shortlisti pääses ka üks Eesti agentuur
Golden Drumi shortlisti pääses Eesti agentuuridest reklaamiagentuur Tabasco kampaaniatega “Verised näpujäljed” ja “See ei ole veel lõpp”.
Tabasco kampaania “Verised näpujäljed” pääses shortlisti kahes kategoorias: print (print & publishing) ja välimeedia (creative use of media, print/outdoor). Sama töö pälvis 2022. aasta Kuldmunal turunduskommunikatsiooni kategoorias Kuldmuna. Kampaania “See ei ole veel lõpp” on kaasatuse (engagement, real-time engagement) kategoorias shortlistis.
Verised näpujäljed
Tabasco kasutas kampaanias ajalehte vahendina, et näidata haiguse tõsidust. Verised näpujäljed hakkasid lehe sirvijat saatma esimesest leheküljest kuni väljaande lõpuni. Projekt valmis koostöös EKA meediagraafika tudengitega.
See ei ole veel lõpp
Golden Drum žüriisse kuulus tänavu ka TULI juhatuse liige ja EssenceMediaCom tegevjuht Olga Peresild.
- Golden Drum toimub 9.–10. oktoobril 2023 Sloveenias, Portorožis. PS! TULI liikmed leiavad sooduskoodi partnerpakkumiste alt TULI liikmekeskkonnast.
Kärt Tomp, TULI