02.10.2023

Golden Drumi finalistid väljas, shortlisti pääses ka üks Eesti agentuur

Golden Drumi shortlisti pääses Eesti agentuuridest reklaamiagentuur Tabasco kampaaniatega “Verised näpujäljed” ja “See ei ole veel lõpp”.

Golden Drum toimub sel aastal 9.-10. oktoobril Sloveenias, Portorožis.

Tabasco kampaania “Verised näpujäljed” pääses shortlisti kahes kategoorias: print (print & publishing) ja välimeedia (creative use of media, print/outdoor). Sama töö pälvis 2022. aasta Kuldmunal turunduskommunikatsiooni kategoorias Kuldmuna. Kampaania “See ei ole veel lõpp” on kaasatuse (engagement, real-time engagement) kategoorias shortlistis.

Verised näpujäljed

Tabasco kasutas kampaanias ajalehte vahendina, et näidata haiguse tõsidust. Verised näpujäljed hakkasid lehe sirvijat saatma esimesest leheküljest kuni väljaande lõpuni. Projekt valmis koostöös EKA meediagraafika tudengitega.

10672 1 campaign sheetfingerprints 1 izs8cqbt
Tabasco kampaania “Verised näpujäljed”.

See ei ole veel lõpp

screenshot 2023 10 02 at 10 53 50
Kampaania “See ei ole veel lõpp”. Foto: Kuvatõmmis
VAATA VIDEOT

Golden Drum žüriisse kuulus tänavu ka TULI juhatuse liige ja EssenceMediaCom tegevjuht Olga Peresild.

  • Golden Drum toimub 9.–10. oktoobril 2023 Sloveenias, Portorožis. PS! TULI liikmed leiavad sooduskoodi partnerpakkumiste alt TULI liikmekeskkonnast.
TUTVU FINALISTIDEGA

Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt