01.12.2021

Kaks Eesti tööd jahivad piirkonna suurimal konkursil kokku nelja auhinda

Eventiada IPRA GWA ehk suurim kommunikatsioonivaldkonna konkurss Ida-Euroopas, SRÜ riikides ja Kesk-Aasias avaldas tänavuse auhinnagala eel shortlisti. Nimekirjas on ka Eesti töid!

Kahes kategoorias (Best Campaign Supporting Healthy Lives and Promoting Well-being for All at All Ages ja Best Campaign in Northern Europe) võitleb võidu nimel Eesti Seksuaaltervise Liidu ja Optimisti loodud kampaania “14 pole okei”.

03
Optimist Public. 14 pole okei.

Kahte auhinda (Best HR Campaign in Turbulent Times ja Best Campaign that Meets International Standards) jahib ka EASi ning META Advisory koostöös valminud kampaania, millega kutsutakse talente Eestisse tööle: “Skip 2020, step into the future”.

Žüriisse kuulusid 35 eksperti 17 riigist, kes hindasid parimaid kommunikatsiooniprojekte kogu regioonis. Sel aastal on uue kategooriana võistlusnimekirjas jätkusuutlikkusele suunatud auhind.

Lisaks antakse esimest korda välja isiklik trofee ühele PR-valdkonna visionäärile. Sellest saab traditsioon, et tunnustada personaalselt oma ala täielikke tippe, kelle siht on suunatud tulevikule ning valdkonna arendamisele.

Optimist ja Meta Advisory on TULI liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 92 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt