Eesti meediaväljaannete digitellimuste arv jätkab kasvamist
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said juulis juurde ligi kolm tuhat tasulist digitellimust, mis teeb juuli seisuga tasuliste digitellimuste arvuks 103 512.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-05-at-10-48-00.png 1984w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-05-at-10-48-00-300x209.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-05-at-10-48-00-1024x713.png 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-05-at-10-48-00-768x535.png 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-05-at-10-48-00-1536x1070.png 1536w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-05-at-10-48-00-301x210.png 301w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-05-at-10-48-00-603x420.png 603w)
Eesti Meediaettevõtete Liidu digitellimused kuude lõikes alates septembrist 2019:
- sept: 76898
- okt: 80609
- nov: 82860
- dets: 84965
- jaan: 87830
- veebr: 87435
- märts: 91865
- aprill: 96928
- mai: 98914
- juuni: 100745
- juuli: 103512
Kuu aega tagasi käivitas Meedialiit ka reklaamikampaania, mis teatas, et juba 100 000 Eesti inimest tellivad Meedialiidu liikmete digiväljaandeid ning tänas neid: “Kvaliteetset sisu ei saa luua tasuta. Aitäh Sulle, kui toetad seda tellides Eesti ajakirjandust.”
Reklaame avaldasid Äripäeva, Postimees Grupi, Õhtulehe Kirjastuse ja Ekspress Meedia digikanalid ning TV3, raadio Kuku, Kanal 2 ja Star FM.
Kampaania sündis Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmete koostöös.
Silja Oja, TULI