Eesti agentuurid on nagu rannamännid
Raske aeg tuletab ettevõtjatele meelde, kui mugav ja kasulik on välise agentuuri kasutamine suure sisemeeskonna pidamisega võrreldes. Sa saad panna hetkega kolmeks kuuks pausile 10-liikmelise professionaalse meeskonna ja lülitada raskuste möödudes taas sisse. Keerulisi koondamisvestlusi pidamata ja kellelegi hüvitist maksmata. Õnneks on Eesti agentuurid vintsked nagu rannamännid, mis on kõva tuulega harjunud.
TULI juht Liis Tippel ja Eesti ühe suurima loovagentuuri, Kuldmunal tänavu taas Aasta Reklaamiagentuuriks tunnistatud Optimist Creative’i juht Magnus Lužkov andsid Äripäevale ülevaate, kuidas turundussektor on pandeemiale vastu pidanud.
Kuula 3. augustil eetris olnud raadiosaadet:
Silja Oja, TULI