20.05.2021

Delfi aitab meediapartnerina Kuldmuna laiema publikuni viia

Et Kuldmuna üritus toimuks nimele vastavalt kuldselt ja voolujooneliselt, ei saa üle ega ümber kulissidetagustest taustajõududest ehk sponsoritest. Tugevad toetajad aitavad aasta-aastalt muuta Kuldmuna auhinnagalat terviklikumaks, et olla konkursil osalejate vääriline.

Eesti suurimat loovusfestivali Kuldmuna aitab meediapartnerina laiema publikuni viia Delfi. Ekspress Meedia äriarenduse direktori Karin Vene sõnul on Delfi meediapartneriks mitmel põhjusel: 

„Esiteks täidab reklaami ning turunduse tööstusharu Eesti loomemajanduses väga olulist rolli ning selle valdkonna uudiseid saadab alati ka kõrge lugejahuvi. Lisaks sisulisele kokkupuutele on meil sel aastal erakordne ühisosa Kuldmunaga ka seetõttu, et lisandusid juurde disainikategooriad, milles saime ise värske kogemuse. Nimelt läbis Delfi märtsis suure tehnoloogilise ja visuaalse uuenduse, mistõttu on põnev jälgida uue UX/UI ning logotüübi disainikategooria nominente ning võidutöid. Pragmaatilise poole pealt on meil tugev kokkupuude uue piletimüügikeskkonna Piletitasku.ee turuletoomisega, sest Kuldmuna ürituse piletid saavad olema müügil justnimelt meie uhiuues piletimüügiportaalis,“ selgitas ta.  

On oluline, et turundusmaastikule ja seeläbi ka Kuldmunale tekiks oskuslik ja ambitsioonikas järelkasv. Et ka noored valdkonna tegijad oleksid konkursil esindatud, toetab agentuur Taevas Ogilvy taaskord noortekonkursi – Taeva Pesamuna – toimumist. See on Kuldmuna konkursil oluline laiendus, et ka värsked ja tulevased ametivennad saaksid oma oskusi proovile panna ja lihvida.  

Välimeedia kategooria sponsor JCDecaux on Kuldmuna paadis sõudnud juba 20 aastat. Selle aja jooksul on nad Kuldmuna korraldamisse panustanud väga mitmel tasandil – alustades konkursi algusfaasidest ja lõpetades võidutööde reklaamkampaaniate abil õnnitlemisega.  

JCDecaux Kuldmuna välireklaami erilahendus, mille abil sai külaline iseendale helitervituse valida

Eesti suurima välimeediaettevõttena tunneme JCDecaux’s loovusega väga tugevat seost. Eduka välireklaamkampaania üks suur eeldus on hea loovlahendus ning Kuldmuna pikaajaline toetamine on meie poolt üks tagasihoidlik viis selle loovuse tähistamiseks,“ kirjeldas JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp, mis on neid nii pikalt Kuldmunaga koos hoidnud.  

Auhinnagala puhul ei saa turundus- ja reklaamielamustele kõrval tagaplaanile jätta ka maitseelamusi. Omanäoliseks „kirss tordil“ nüansiks on Tanker ka sel aastal hoolitsenud selle eest, et Kuldmunal oleks ka oma eriõlu, mis loob üritusel osalejate vahel toreda ühtsuselemendi. Üks korralik üritus algab ka tervitusjoogiga, millega kostitab sel aastal saabujaid Prike 

Võidetud auhinnamuna on oluline ja tähtis sümbol. Et üleva meeleolu tõttu muna katki või kaotsi ei läheks, seisab Omniva üritusel turvalise “munala ja võidumunade kohaletoimetamise eest. Nii jääb tähtis auhind ka edaspidi riiulis või seinal saavutust meenutama.   

TULI tegevjuht Anniken Haldna avaldab tänu kõikidele selle aasta sponsoritele: „Meie sponsorid mängivad suurt rolli selles, millist nägu Kuldmuna nii meie valdkonnas kui ka Eestis tervikuna on – kvaliteetne ja suurim omalaadne festival. Kvaliteet ja mastaap on märksõnad, mida ilma sponsoriteta oleks raske, kui mitte võimatu saavutada.“  

Merilin Blöndal, Dalton

Kõik uudised