02.11.2020

Coopi turundusdirektor asub digiturundusettevõtet juhtima

Kaheksa aastat Coopi turundusdirektorina töötanud Andres Lember lahkub ametist ja asub novembrist juhtima digiturunduse ja -reklaami ettevõtet Convertal.

Andres Lember
Andres Lember

Eesti suurima toidu- ja esmatarbekaupluste keti rebrändimist vedanud Lemberi sõnul on Coop oma turuosa viimastel aastatel järjekindlalt kasvatanud ja liidrirolli kinnistanud. “Uue, ühtse ja tugeva brändi ülesehitamine, mida laiendasime jaekaubandusest ka pangandusse, on olnud mu tööelu seni põnevaim ettevõtmine, millel on olnud muljetavaldavalt suur äriline mõju,” ütles Andres Lember. “Vaid loetud aastatega tõstsime Coopi Eesti armastatumate kaubamärkide TOP 3 hulka, samuti tugevaima brändijõuga jaeketiks ning oma valdkonna hinnatuimaks tööandjaks.”

Coopi kasvu teise olulise mootorina nimetas Lember kliendilojaalsuse suurendamist: “Coopi kliendiprogramm on Kantar Emori tugevusindeksi edetabelis tõusnud teisele kohale. Märkimisväärne mõju selles on olnud Eesti läbi aegade suurimal tarbimismängul – Coopi autoloosil – mille kaudu praeguseks juba 28 Eestimaalast on saanud uue korraliku auto omanikuks.”

Kolmanda olulise arenguna tõi Lember välja Coopi turundustegevuste muutmist varasemast analüütilisemaks ja paremini sihitumaks.

Coop Eesti Keskühistu loovagentuur on Optimist Creative ja Initiative. Mõlemad agentuurid on Turundajate Liidu (TULI) liikmed.

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Alo Ivaski sõnul on turundusel olnud Coopi viimaste aastate kiires arengus väga oluline roll. „Uue kaubamärgi juurutamine ning väga hästi läbimõeldud ja mõõdetud turundustegevus on olnud kahtlemata üks meie tugevustest,“ ütles Ivask. „Pole kahtlust, et Andrest saadab edu ka edasistes ettevõtmistes ning omalt poolt saame soovida vaid tuult tiibadesse,“ lisas Ivask.

Äripäeva turunduse TOPis mullu aasta digiagentuuri tiili pälvinud Convertal on Lemberi sõnul väga suure arengupotentsiaaliga ettevõte. “Reklaamivaldkonna tulevik on ülimalt täpselt sihitud digilahendused, mis põhinevad suurandmete senisest palju nutikamal kasutamisel,” ütles Lember. “Lähiaastatel näeme meediareklaami teenuse osutamisel põhimõttelisi muutusi, ja Convertalil on ambitsioon näidata tagatulesid enamikele tänastele  tavameediaagentuuridele.”

Üle 20 aasta - ja turundusvaldkonnas tegutsenud Lember võtab jaekaubanduse fookusesse ka uues ametis. “Tänastele tugevustele lisaks saab Convertalist nii jaekettide kui ka tootjate jaoks kliendi äri hästi mõistev ja seda kasvatav strateegiline turunduspartner,” lubas Lember.

Coopi uue turundusdirektori leidmiseks käib sihtotsing.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised