Case study: Rocca al Mare keskuse isadepäev „Super paps“
Konkursi Aasta Meediategu 2019 võitjaks väikese eelarvega kampaaniate kategoorias tunnistati tänavu Rocca al Mare keskuse isadepäev. Klient: Citycon. Meediaagentuur: Mindshare Estonia.
Kategooria: Väikese eelarvega kampaania
Töö nimi: Rocca al Mare keskuse isadepäev „Super paps“
Aeg: 25. oktoober – 10. november 2019
Klient: Citycon
Meediaagentuur: Mindshare Eesti
Meediastrateegia: Kui kaubanduskeskuse meediastrateegia on reeglina külastuste põhine, siis selle kampaaniaga seadsime strateegiliseks eesmärgiks imagoloogilise toetuse. Isadepäev andis hea võimaluse tugevdada Rocca Al Mare kaubanduskeskuse kui peresõbraliku ostukoha kuvandit. Kui tavapäraselt on Rocca Al Mare kampaaniatesihtrühmaks naised, siis sel korral kõnetasime 25+ lapsevanemaid (nii emad kui isad) Tallinnas ja Harjumaal. Tegemist oli imagoloogilise-, mitte müügikampaaniaga.
Teostus: Soodsaima kontaktihinnaga kõrgeima katvuse saavutamiseks valisme meediakanaliteks Facebooki, Google Display ja Delfi oma piirkondliku sihtimisega. Delfis oli kasutusel kõrge vaadatavusega header bänner, Facebookis ja Google Display’s responsive bänner, millel kasutasime erineva sõnastusega üleskutset jätta kampaanialehele enda ja oma isa nimi ning seejärel oodata loositulemust, kas just need nimed saavad olema välja pandud keskuses kleebistel „Super papsi“ alleel. Järelsihtimiskampaania isadepäevanädalal kutsus keskusesse vaatama, kes leiab end „Super papsi“ alleelt 150 kleebise hulgast.
Sihtrühm: Kampaaniaga sihtisime seekord kõiki lapsevanemaid. Tulemusena oli meeste osakaal kodulehe külastajate hulgas tavapärasest kõrgem.
Tulemused:
Kampaania tõi maandumislehele pea 3429 inimest, kellest 550 ehk 16% sisestas
eesnimed. Novembri teine nädalavahetus oli keskuse külastatavuselt üks aasta
kõrgemaid, jäädes alla vaid paarile nädalavahetusele jõuluperioodil.
Kliendi
kommentaar:
„“Super papsi“ kampaania on näide sellest, kuidas me omalt poolt katsume alati mõelda sellele, kuidas pakkuda mugava ostukeskkonna kõrval oma külastajatele ka positiivseid emotsioone ja ilusaid mälestusi. Inimeste huvi oli tõepoolest suur ning keskuses kleebiste uudistajaid jagus küllaga. Samuti oli lisaks põrandakleebiste alleele keskusesse paigutatud ka „Super papsi“ temaatikaga fotosein. Kellele
fortuuna loosis ei naeratanud, sai siiski koos isaga keskuses fotoseina taustal. vahva isadepäeva pildi jäädvustada. Loodame, et sellest kampaaniast saab Rocca al Mare keskuse jaoks pikaajaline traditsioon ning miks mitte viia analoogne aktsioon ellu ka Cityconi teises kaubanduskeskuses – Kristiine Keskuses,“ ütles Citycon Eesti turundusjuht Helina Leif.
Meediategu žüriisse kuulusid tänavu Margus Reintal (Postimees Grupi turundusdirektor), Eve Kaljusaar (Ekspress Meedia turundusjuht), Kerttu Talvik (Httpool Eesti. maajuht), Hanno Kindel (OMD Estonia tegevjuht) ja Maarja Kaalep (Mindshare Estonia tegevjuht).
Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).
Citycon ja Mindshare Eesti on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Liitu kuulub praegu 74 ettevõtet.
Silja Oja, TULI