Mullusel Kuldmunal kaks kulda ja hõbeda võitnud töö sai rahvusvahelise tunnustuse
Eelmisel aastal Kuldmunal aasta disainiagentuuri tiitliga pärjatud BOND sai oma töö “Muhulife” eest tunnustuse mainekal Type Directors Clubi konkursil TDC.
Juba 69 korda toimunud võistlusel käib autasude jagamine veidi teisiti, kui me harjunud oleme. Selle asemel, et pärjata esimest, teist ja kolmandat kohta, on igas kategoorias mitu parimat. BONDiga koos pälvis logodisaini kategoorias tunnustuse veel kaheksa tööd.
“Suures pildis on see märk meie kõvast ambitsioonist ja sellest, et teeme Tallinna stuudios head tööd,” kommenteerib BONDi partner Nils Kajander. “Iga auhinna – kaasaarvatud Kuldmunade – võitmise väärtus on meile endale suur, kuid see on loomulikult ka hea turundus.”
Kui Kuldmunal oldi parimad kategooriates logomärk ja logotüüp, korporatiivne bränding ning hõbe nopiti pakendidisainis, siis TDC69 mõõduvõtmisel võideti Letteringi kategoorias Certificate of Typographic Excellence. Täpsemini alakategoorias Logotype / Monogram.
Type Directors Club asutati 1946. aastal New Yorgis, võistlus sai stardipaugu seitse aastat hiljem ning see on tüpograafiamaailma kõige kauemini kestnud ning mainekam konkurss.
Tänavu püstitati osalusrekord: kokku saadeti töid 77 riigist ning võitjate hulka mahtusid 42 riigi projektid. Kõige rohkem viisid auhindu koju Ameerika Ühendriikide agentuurid (52), järgnesid Saksamaa (24), Hiina (23), Holland (11) ja Ukraina (9).
Autor: Siim Kera, TULI