11.06.2020

Adovinci tõi koostöös Olerexiga turule valideeritud kontaktidel põhineva välireklaami lahenduse

Reklaamlahendust eristab senistest asjaolu, et kontaktinumbrid tuginevad ainult interaktiivsuspunktidel. Uut reklaamivõimalust saab kasutada kokku 85 Olerexi teenindusjaamas ning see on eelkõige mõeldud üle-eestilistele reklaamkampaaniatele.

Adovinci tegevjuht Kenneth Muuli ja turundusjuht Kristo Epner

Erinevalt senistest välireklaami lahendustest tugineb Olerexiga koostöös väljaarendatud reklaamlahendus ainult interaktiivsuspunktidele ning need pole tuletatud muudest loendusandmetest nagu näiteks maanteeameti iga mõne aasta järgselt korraldatud liiklusloendus.

Reklaamlahendus kasutab ära Olerexi teenindusjaamades olevate tankurite, kohvimasinate ja kassaekraanide interaktiivset olemust. Kõigil eelnevalt nimetatud ekraanidel loetakse reklaam serveerituks ainult sellisel juhul, kui sellega on klient tegelenud. Nii hakkab kohvimasinal jooksma reklaam siis kui ostad kohvi, kassaekraanil enne ja peale ostu sooritamist ning tankuril näeb reklaami tankimisel. Pilootprojekti raames on reklaamlahendus mõeldud eelkõige üle-eestiliste kampaaniate läbiviimiseks, kuna reklaami edastatakse korraga kõigis 85 Olerexi teenindusjaamas. Igas teenindusjaamas on keskmiselt 6 ekraani.

Reklaamlahendust hakkab vahendama eksklusiivselt Adovinci ning pilootprojekti raames tehakse seda ainult valitud klientuurile. Pikemas perspektiivis on kavas teha lahendus kättesaadavaks kõigile läbi Adovinci välireklaami platvormi. Esimesed kampaaniad jõuavad ekraanidele suvel ning tellimused on avatud alates 1. juunist 2020.

Adovinci tegevjuht Kenneth Muuli kommenteerib uut lahendust: “Lahendus töötab väga sarnaselt digimeedia lahendustele, kus reklaami serveeritakse ainult siis kui keegi on veebilehel. See on alles algus, see arendus avab tohutus koguses uusi võimalusi. Tulevik, kus välireklaami kontakte saab osta nagu klikke veebis, on silmaga nähtav, kuid mahuefekt, füüsilise ruumi võimalused, kuluefektiivsus ning muud välireklaami unikaalsed väärtuspakkumised jäävad siiski alles.“

Adovinci on Eesti kapitalil põhinev ja Eestis tegutsev iduettevõtte, mille peamine tegevus on iseteenindusliku välimeedia platvormi teenuse osutamine ettevõtjatele ja meediaprofessionaalidele. Adovinci välimeedia platvorm lansseeriti 2019. aasta märtsis. Portaali kaudu on võimalik luua ja lansseerida kampaaniaid digitaalsetele välimeedia lahendustele nii sise- kui välikeskkondades kokku 356 ekraaniga.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt