TULI uus portaal ja logo

Turundajate Liit (TULI) uuendas täna oma veebilehte ja viis läbi brändiuuenduse. TULI veeb on nüüd funktsionaalsem nii uudiste lugejale kui ka TULI liikmele. Kommenteerivad Maarit Mäeveer ja Anniken Haldna.

„TULI uue veebikeskkonnaga www.tuli.ee astume edasi olulise sammu turundajatele relevantsete uudiste ja kasutajasõbralike lahenduste pakkumisel. Nüüdsest on veelgi mugavam leida ja lugeda huvipakkuvaid artikleid ning tutvuda liidu tegevuste ja üritustega. Tore uuendus lehel on ka suhtlusbot Tulitups, kes aitab lugejate küsimustele operatiivselt vastata,“ rääkis TULI tegevjuht Maarit Mäeveer.

TULI väljundite töögrupp korraldas 2019. aastal ajurünnaku, kus analüüsiti TULI veebilehe külastatavust ja kaardistati lugejate ning liikmete ootusi. Sündis otsus keskenduda TULI uudistesaidi arendamisele ja luua sinna ka vaid liikmetele mõeldud tööriistakast.

Nüüdsest on TULI liikmetel võimalus siseneda veebilehel vaid liikmetele mõeldud keskkonda. Uuelt lehelt leiavad liikmed valdkonnapõhiseid dokumente, õppe- ja abimaterjali sisaldava tööriistakasti. Samuti on plaanis hakata avaldama webinare ja muud turundajale kasulikku.

Koos uue veebiga on loodud ka võimalus osta bännerpindasid ja avaldada töökuulutusi. „See on midagi, mida meilt juba igakuiselt küsitakse,“ rääkis Mäeveer.

Uue veebilahenduse loomiseks viis TULI eelmise aasta lõpus läbi sihitud konkursi, mille võitjaks osutus NOPE ning gotoAndPlay ühispakkumine.

„TULI uus leht on funktsionaalsem nii uudiste lugejale kui ka TULI liikmele, sinna on kokku kogutud terve Eesti turundusvaldkonna uudised, üritused ja töökuulutused. Lugemine on mugavam, kuna liikumine ühelt uudiselt teisele saab liikuda läbi postituse aja-, populaarsuse- ning kategooriafiltri. Samuti oleme ürituste lehele oleme kokku kogunud kõik Eestis ning välismaal toimuvad olulised valdkonna sündmused. Kuna sel aastal on ürituste korraldamise ning neil osalemisega pisut keeruline, siis lisasime juurde ka online kategooria, kus kõik veebi kolinud sündmused kajastatud oleks. Erinevalt eelmisest versioonist on TULI lehel ka töökuulutuste rubriik,“ selgitas TULI veebiprojekti vedanud Anniken Haldna.

Lisaks uuele veebilehele tuli Turundajate Liit välja ka brändiuuendusega. Kuna tegemist on turundusagentuure ja nende kliente esindava organisatsiooniga, oli siiani logol lipu kui eestvedaja sümbol. Uuendatud logol on leek, mis viitab sütitajale ja inspireerijale, lähtudes mänguliselt sõnapaarist Turundajate Liit ehk TULI. Põhivärvid ja font jäid samaks.

Lisaks on nüüdsest on kasutusel ka domeen tuli.ee, mille kaudu on mugavam veebilehele jõuda. Kehtima jääb ka turundajateliit.ee.

„Tänan kõiki tublisid inimesi, sealhulgas vabatahtlikest koosnenud TULI väljundite töörühma, kes TULI uue veebi loomisse oma panuse andsid,“ ütles Maarit Mäeveer.

Veebilehe TULI-poolne projektijuht: Anniken Haldna

Disain: Nope Creative
Disainer: Nele Erikson
Projektijuiht: Kristel-Maria Kadajane

Arendus: gotoAndPlay
Arendusjuht: Ardo Aednik
Arendajad: Simo Sulev ja Hener Hoop

Suhtlusbotid: Leadoo Marketing Technologies
Suhtlusboti Tulitups disain: Rele Liiv, Optimist Creative

Brändiuuendus: AD Angels

Seoses uute funktsionaalsustega kutsume kõiki lugejaid üles teatama olulistest valdkonna üritustest, uudistest, töökuulutustest, praktikakohtadest ja muudest turundajatele suunatud pakkumistest. Töökuulutuse avaldamine on TULI liikmetele tasuta.

Silja Oja
Peatoimetaja
TULI

+372 53 079 151

 

Kõik uudised