30.11.2020

Telia jõulukampaania 2020 keskendub keskkonna hoidmisele

Telia tänavune keskkonnateemaline jõulukampaania kannab sõnumit „Hoiame seda, mis on päriselt tähtis“. Kampaania sündis koostöös loovagentuuriga Optimist Creative ja filmistuudioga Get Shot Films.

Kaader Telia reklaamist „Hoiame seda, mis on päriselt tähtis“

Uus reklaamfilm on osa kampaaniast, mis räägib Telia tegevustest ümbritseva ruumi hoidmisel ja annab mõista, et ettevõtte kliendina ollakse üheskoos teel puhtama keskkonna poole.

„Tegutseme Telias iga päev selle nimel, et meid ümbritsevat keskkonda hoida. Eriilmelise aasta võtmetegevusteks on olnud seadmeringluse laiendamine, päikesepargi rajamine ning autopargi väljavahetamine elektriautode vastu. Sellest tulenevalt soovisime tänavuse kampaaniaga näidata, kuidas me ettevõttena keskkonda panustame ning kui tänuväärne roll on selle juures meie klientidel,” lausus Telia Eesti turundusjuht Katrin Pelšs.

Telia keskkonnateemaline jõulukampaania sündis koostöös loovagentuuriga Optimist Creative ja filmistuudioga Get Shot Films.

“Mulle on isiklikult väga oluline teada, milliste põhimõtete eest brändid seisavad. Vähe on Eestis neid ettevõtteid, mis kommunikeerivad oma väärtusi, ei karda võtta seisukohti ja astuvad lubaduste elluviimiseks ka reaalseid samme. Telial on keskkonnasäästlikumaks muutumise osas ambitsioonikad plaanid ning tugev tahe juba täna head eeskuju näidata. Agentuurina on Optimistil puhas rõõm aidata teostada kampaaniat, mis käsitleb päriselt olulisi teemasid ja millest võidab kogu ühiskond,” kommenteeris Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius.

Telia kasutab oma jõulukampaanias teisigi keskkonda puudutavaid loovlahendusi. Näiteks trükitakse välimeedias olevad sõnumid osaliselt kasutatud materjalide peale ning ulatatakse abikäsi ka Eestimaa väikeettevõtetele, kes kannavad Teliaga sarnaseid väärtusi – panustavad vastutustundliku ettevõttena keskkonnahoidu. „Anname tänavu suurema osa oma Tallinna suurtest välimeedia pindadest kohalikele väikeettevõtetele, kes kannavad meiega samu väärtusi. Ühtegi suurt muutust ei saa ellu viia üksinda. Meil on hea meel, et meie ümber on palju kliente ja partnereid, kellega koostöös on muutuste mõju kordades suurem,” lisas Pelšs.

  • Loovagentuur: Optimist Creative
  • Loovjuht: Siim Nikopensius
  • Projektijuht: Maris Teder
  • Produktsioon: Get Shot Films
  • Režissöör: Helen Takkin
  • Klient: Telia
  • Turundusdirektor: Ranno Pajuri
  • Turundusjuht: Katrin Pelšs

Telia ja Optimist Creative on Turundajate Liidu (TULI) liikmed.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised