Telia brändifilm „Katkematu side” filmiti eriolukorras üles nutitelefonidega

Tegemist on tõenäoliselt esimese 100% kontaktivabalt valminud suuremahulise reklaamikampaaniaga Eestis, mille keskmes olev film on ood inimeste leidlikkusele ja vastupidavusele.

Kaader filmist „Katkematu side”

Maikuus algava Telia brändikampaania „Katkematu side” fookuses on kvaliteetne sideteenus igal ajahetkel, seda eriti tänaseks juba kaks kuud kestnud eriolukorras.

„Ühenduse ja seadmete abil saame luua sideme perekonna, sõbra, töökaaslase, kliendi, aga täna ka kooli, kultuuri ja meelelahutusega. Isegi kui me ei saa olla füüsiliselt kohal, saame tänu kvaliteetsele ühendusele pidada sidet kõige olulisega,” rääkis Telia Eesti brändijuht Maris Riim.

Klient: Telia Eesti
Brändijuht: Maris Riim

Loovagentuur: Optimist Creative
Loovjuht: Siim Nikopensius
AD: Karen Poimu
Projektijuht: Maris Teder

Produktsioonifirma: Get Shot Films
Režissöör: Helen Takkin
DOP: Alvar Kõue
Produtsendid: Aili Maarja ja Kadi Freja Felt

Muusika: NOËP – Jennifer Lawrence

Katkematu sideme sõnumiga tuli Telia esimest korda välja eelmise suve lõpul. Kuigi seekordne brändikampaania oma katussõnumi poolest eelmisest ei erine, on selle sisu muutunud sügavamaks. „Kui seni peeti sideteenust märkamatuks hügieenifaktoriks, siis sel kevadel muutusid paljud meie teenused elutähtsateks,” lausus Maris Riim.

Kaader filmist „Katkematu side”

Uue kampaania loovlahendus koosneb hetkedest, mida inimesed koduseinte vahel igapäevaselt kogevad. “Panime neist hetkedest kokku videokollaaži, millega täname kõiki neid inimesi, kes on meie lahenduste toel jaksanud juba pikemat aega kodus olla, aidates nii kaasa eriolukorra kiiremale lõppemisele,” ütles Riim.

Eriolukord tegi ka kampaania reklaamklipi loomise erilisemaks, nimelt filmiti teleklipp üles nutitelefonidega, et võttemeeskond ei peaks füüsiliselt klipis olijatega samas ruumis viibima. „Videos olevaid inimesi juhendati distantsilt ning nende pereliikmed said proovida kätt nii operaatori kui valgustajana. Optimisti ja Get Shot Filmsi meeskonnad tegi suurepärast tööd ja mõtlesid kiirelt välja lahenduse, kuidas saaksime antud tingimustes telesse sobiliku kvaliteediga klipi luua ja kuidas filmimist eemalt juhendada,” rääkis Riim.

Kaader filmist „Katkematu side”

Erakordne nagu praegune aeg on Optimist Creative’i loovjuhi Siim Nikopensiuse sõnul olnud ka Telia imagokampaania valmimislugu: „Tegemist on tõenäoliselt esimese 100% kontaktivabalt valminud suuremahulise reklaamikampaaniaga Eestis. Projekti oli kaasatud üle 50 inimese. Kampaania keskmes olev film on omamoodi ood inimeste leidlikkusele ja vastupidavusele ning tõestus sellest, et tänu internetile ning tehnikale ei pea side kunagi katkema. Et elu läheb edasi ja kõik saab tehtud.“

„Tööprotsess ise oli samuti tavapäratu ja nägi välja selline nagu filmiski – keegi istus pesumasina peal, keegi oli varjunud laste eest autosse, keegi kükitas saunalaval. Kuigi distantsilt toimunud filmimine kestis peaaegu terve nädala, oli lavastatavate olukordade leidmine isegi pigem lihtne – kõigil oli häid mõtteid, sest kõigil oli vahetu kogemus mõne aspektiga, kuidas internet on aidanud neil ühendust ja tervet mõistust hoida. Seda peegeldab minu hinnangul ka lõpptulemus. Aus ja ehe, aga peensusteni läbikomponeeritud,” lisas Nikopensius.


Optimist Creative ja Telia Eesti on Turundajate Liidu (TULI) liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 77 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised