10.09.2019

Projekt “Loovreklaam” viib tudengid koolipingist reaalsesse reklaamimaailma

Loovus on vahend, mitte eesmärk. See ongi Sven Luka ja Alvar
Jaaksoni elutarkus, mida nad nüüd TLÜ reklaamitudengitele näitlikustades selgitama hakkavad.

Fotol: Imagine TBWA loovjuht ja partner Sven Luka

Sel aastal avaneb Tallinna Ülikooli (TLÜ) 3. kursuse reklaamitudengitel võimalus
liituda Sven Luka ja Alvar Jaaksoni projektiga “Loovreklaam” ning külastada selle raames erinevaid Eesti turundusagentuure, et mõista neid ees ootavat tööd paremini. 

“Loovreklaam” on TLÜ reklaami ja suhtekorralduse õppekava osa, kus Jaakson ja
Luka teevad tudengitele nö agentuurisimulatsiooni. Tudengid hakkavad lahendama nii
reaalseid kui väljamõeldud briife ja pakkuma loovlahendusi, mida nad lõpuks ka oma
portfoolios kasutada saavad. Kolme kuu vältel külastatakse ka mitmeid Eesti
tippagentuure, kus tudengitel avaneb võimalus vestelda loovjuhtide, copywriterite
ja teiste valdkonna ekspertidega.

TLÜ-s uus õppekava: reklaam ja suhtekorraldus

TLÜ reklaami- ja imagoloogia eriala, millel täitub tänavu 25. eluaasta, kannab nüüdsest uut nime – reklaam ja suhtekorraldus.

Õppekava kuraatori Tiina Hiobi arvates on muutus positiivne: “Reklaami ja suhtekorralduse kavad liideti mitmete asjaolude tõttu, kuid, väljendades kujundlikult, on tegemist nagu hea toidu retsepti disainimisega – nii sool kui ka suhkur peavad koostisesse kuuluma, sest sel moel võimenduvad maitsed ning tulemus saab parem.”


Alvar%20Jaakson block

Fotol: Utopia kaasomanik ja loovjuht Alvar Jaakson

Sven Luka on Imagine TBWA loovjuht ja partner, Alvar Jaakson
aga Utopia kaasomanik ja loovjuht. Mõlemad on oma eriala ühed silmapaistvamad TLÜ
vilistlased.  

“Loovus on täiesti treenitav oskus,” väidab Sven Luka. “Kui
üldistada, siis on see probleemile lihtne lahendus, mille peale keegi teine
pole tulnud. Loovus ei tohi olla keeruline. Kõige loovamad asjad on kõige
lihtsamad.”  

Alvar Jaakson lisab omalt poolt, et loovuse abil on
võimalik anda reklaamile hing. “Keegi ei taha ju vaadata igavat reklaami,”
sõnab ta.  

Jääb vaid oodata esimest kohtumist, mis leiab aset 11. septembril Utopias.  

Vlada Trussova
&
Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt